Să nu vă gândiți că fără DRAGOSTE veți reuși vreodată să faceți ceva!

Lacasuri Ortodoxe

to Lăcașuri Ortodoxe®

Puteți accesa articolele de mai jos, dând click cu mouse-ul, pe rând, pe fiecare dintre următoarele titluri:

Sub Legea Sfântului Duh:

De acum, să faci lucrarea cu plăcere, cu entuziasm sfânt!

Hristos, în Evanghelie, nu ne predă lecții de morală pe care să le practicăm prin forțele noastre: ne dezvăluie ce va realiza Duhul Sfânt în noi, dacă ne lăsăm supuși Lui. Viața noastră creștină nu trebuie să constea într-o simplă îndeplinire a îndatoririlor la care suntem chemați, ci trebuie să fie impregnată cu acea bucurie de a realiza ceea...

*

Cu Sfânta Cruce din nou pe Schitul Lespezi, la Sfânta Treime

“Și dacă tu vei păzi tot ce-ţi poruncesc şi vei umbla în căile Mele şi vei face cele plăcute înaintea ochilor Mei ca să păzeşti rânduielile Mele şi poruncile Mele, cum a făcut David, robul Meu, atunci Eu voi fi cu tine şi-îți voi zidi casă tare, cum am zidit lui DavidCartea a treia a Regilor 11, 38

*

Minune la Carsat, lângă Damasc. cu icoana Sfântului Mare Mucenic Teodor Stratilat

*

Să nu vă gândiți că fără DRAGOSTE veți reuși vreodată să faceți ceva!

*

Sfântul Sinod al Greciei răspunde atacurilor recente și avertizează împotriva: yoga, Uniunii Misionare Elene străine și evenimentelor Asociațiilor Rotary și Lions…

.

*

Sfântul Dorotei, Episcopul Tirului, martirizat la vârsta de 107 ani, în Varna de astăzi (Bulgaria)

*