bonvenona al Roberto Perz Franco

renato....@gmx.com

Apr 16, 2024, 6:05:50 PMApr 16
to la-bona- lingvo
la homo, kiu faris la lastajn demandojn pri bullying.

amike

renato

Roberto Perez-Franco

Apr 17, 2024, 3:40:13 AMApr 17
to ~ la bona lingvo
Dankon, Renato.

Saluton al ĉiuj!

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

clavius miranda

May 28, 2024, 2:51:37 PMMay 28
to la-bona...@googlegroups.com
karaan renato
mi estas edzo jam dejare, ni loghas kune
ktp

clavius miranda

May 28, 2024, 2:52:55 PMMay 28
to la-bona...@googlegroups.com
tiu esperantita ulo ludoviko, kiu ni jam kuunas pertlofe ekde 1998, peros 1999,
chiam riparolante mian edzinon karese al li, kiam ni invitis lin kiam veni a ni urbo por gastighi che nia hejom, li noms min edzinon karamkino, tute npardinebla

May 28, 2024, 2:56:44 PMMay 28
to la-bona...@googlegroups.com
bonvolu ignori la lastajn mesaĝojn ne rilatajn al la agado de la listo.

amike

renato

--
renato corsetti