fuoresk-a

Renato Corsetti

Aug 4, 2021, 2:37:21 PMAug 4
to °listo 'lbl'
lau vilhelmo
fluioresk-a --> retrobrila
mi ne estas tute konvinkita. kio pri vi?
amike

renato

--
~~~
renato corsetti

Leo De Cooman

Aug 4, 2021, 4:52:30 PMAug 4
to la-bona...@googlegroups.com
Op 4/08/2021 om 20:37 schreef Renato Corsetti:

lau vilhelmo
fluioresk-a --> retrobrila
mi ne estas tute konvinkita. kio pri vi?
amike

intresaj vortoj estas estas la germana listo:
 schillern : fluoreski, muari, ŝanĝbrili

La vorto "ŝanĝbrila" ŝajnas al mi science defendebla. La enfalanta lumo havas pli altan frekvencon, ol la lumo, kiu ekestas pro fluoreskado
Ekzemple en fluoreska lampo la originala lumo estas transviola, dum la uzebla rezultanta lumo estas videbla.

Amike salutas Leo

AVG-logo

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen.
www.avg.com