spatelo

noammohr

to la bona lingvo

spatelo -> truleto

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
On 7/1/22 03:01, noammohr wrote:

spatelo -> truleto

Jes.

Amike salutas Leo

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

ro-esp

to la bona lingvo

Op vrijdag 1 juli 2022 om 03:01:59 UTC+2 schreef noammohr:

spatelo -> truleto

Mi malkonsentas. Spatelo estas por kuiri, trulo estas por masoni

ĝis, Ronaldo N

noammohr

to la bona lingvo

spatelo -> truleto

Mi malkonsentas. Spatelo estas por kuiri, trulo estas por masoni

Laŭ PIV kaj ReVo, spatelo estas por miksi aŭ por meti farbon. Ĉiuokaze, kial ne uzi la vorton ankaŭ por ĉi tiu tre simila ilo? Mi kredas, ke tio ne kaŭzos konfuzon.

Vilhelmo Lutermano

to °listo 'lbl'
"trulo estas por masoni" - kaj truleto?
Jes, ekzistas tre etaj (tre mallarĝaj truloj, kiuj ja estas truletoj.

Vilhelmo

Vilhelmo Lutermano aktivas ĉe "Le Monde diplomatique en Esperanto" http://eo.mondediplo.com kaj la Monda Asembleo Socia (MAS) http://mas-eo.org
--
“Diri tion, kio estas, estas la plej revolucia ago.” (Rozo Luksemburgo)

ro-esp

to la bona lingvo

Op dinsdag 5 juli 2022 om 03:34:06 UTC+2 schreef noammohr:

spatelo -> truleto

Mi malkonsentas. Spatelo estas por kuiri, trulo estas por masoni

Laŭ PIV

Kaze ke ci ankoraú ne konsciis: mi opinias ke PIV estas unu de la ĉefaj handikapoj de ni kiuj volas popularigi Esperanton. Simple estas tro da misaj difinoj en ĝi.

kaj ReVo, spatelo estas por miksi aŭ por meti farbon.

ankaú eblas. La vorto klare estis prenita el la germana kaj nederlanda

kial ne uzi la vorton ankaŭ por ĉi tiu tre simila ilo?

la iloj ne estas tre similaj

                                                      ĝis, Ronaldo N

Françoise NOIREAU

to la-bona...@googlegroups.com
Mi dubas.
Mia unujara nepo posedas kaj ĉien kunportas sian ŝatatan kuirejan spatelon.
Se mia filino dirus "truleto", mi certe komprenus, ke temas pri masonista ilo.
PIV konsideras ilin sinonimoj, sed mi kiel francino ne povus sen ekridi.😁

Amike,
Fransoazo Oazo

+33 609 120 374

noammohr

to la bona lingvo
Al tio mi nur dirus, ke multaj simpligoj unuatrafe ekridigas min. Sed post uzado, mi alkutimiĝas. Nu, ekzistas limo de akceptebla ridindeco, kaj eble mia linio ne estas tiu de la plejparto de Esperantujo. Renatto povas decidi.

Renato Corsetti

to la-bona...@googlegroups.com
mi decidis akcepti ĝin.

amike