Ĉanti

lowenstein, anna

to la-bona...@googlegroups.com
En La Bona Lingvo mi trovas:

ĉant·o → parol·kant·o, mez·epok·a preĝ·ej·a kant·o

La sola ekzemplo de tiu vorto en la Tekstaro estas en "La ŝtona urbo", en kiu ĝi aperas tri fojojn.

Tradukante nun afrikan verkon, ne kontrolinte la vorton unue, ĉi-foje mi uzis "kantparoli". Supozeble ambaŭ formoj same validas. Tio dependas, ĉu temas pri parolado, kiun oni kvazaŭ kantas, aŭ kantado, kiun oni kvazaŭ parolas.

Anna

--
Anna Lowenstein
22 St Pancras Court

to la-bona...@googlegroups.com
laŭ mi ambaŭ taŭgas.

renato

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo, renato....@gmail.com

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
Ĉu tiuj vortoj ankaŭ taŭgas por fortraduki la teruran vorton "repi" (angle to rap?)?

Amike salutas Leo

to la-bona...@googlegroups.com
efktive PIV enhavas:
rep/o 𝅘𝅥𝅰 Speco de funko, karakterizata de rapida ritma parolado.

ĉu ni havu linion pri tio?

amike

renato