korektoj

to la-bona- lingvo
mi estas utiliganta la manko de novaj proponoj por fari la korektojn proponitajn de noam al la nuna listo. mi preskaŭ finis la unuan liston de korektoj, sed pri ĉi tiu eble ni devas decidi kune:

Ni havas liniojn "arkitekturo ~ arĥitekturo, konstrudesegnado" kaj "arkitekto [3oa] ~ arĥitekturisto, konstrudesegnisto"

  Sed arĥitekturo ne temas pri desegnado. Se mi priparolas "la arĥitekturo de la katedralo Notre Dame", mi ne priparolas la desegnadon. Tial mi proponas anstataŭe:

  arkitekturo, arĥitekturo ~ konstruaĵarto

  arkitekto, arĥitekto ~ konstruaĵartisto

kion vi opinias?

amike

renato

~~~
de:
renato corsetti
renato....@gmx.com

to la-bona...@googlegroups.com
ĉar neniu reagis, mi mem faras proponon pri linioj:
arkitekt-o ~ konstru-fak-ul-o
arĥitekt-o ~ konstru-fak-ul-o

arkitekturo ~ konstru-fak-o, konstru-art-o
arĥitekturo ~ konstru-fak-o, konstru-art-o

amike

renato
~~~
to la-bona...@googlegroups.com