korpulenta

Renato Corsetti

to ~ la bona lingvo
PIV diras:
 korpulent/a. Havanta korpon relative grandan k dikan: maljunul’, sed ŝultre vasta, korpulenta Ginterne sidis la korpulenta figuro de virino de matura aĝo Z dikventra.

ĉu ni havu la linion:
korpulent-a --> dik-ventr-a?

amike

renato

--
~~~
renato corsetti

Raoni Sousa

to la-bona...@googlegroups.com
Em seg., 11 de set. de 2023 às 11:23, Renato Corsetti <renato....@gmail.com> escreveu:
ĉu ni havu la linion:
korpulent-a --> dik-ventr-a?

Preferinde ne, ĉar kontraste al ekzemple "corpulent" en la angla, "korpulenta" ne temas aparte pri dikventra homo. Grand-korp-a kaj dik-korp-a taŭgas.

Renato Corsetti

to la-bona...@googlegroups.com
dankon, raoni!

amike

renato

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

lowenstein, anna

to la-bona...@googlegroups.com
Tamen, ankaŭ laŭ mi "dikventra" bone funkcias, kaj fakte PIV transsendas ankaŭ al tio kiel alternativo. Sed ne necesas doni nur unu alternativon. Oni povus doni: dikventra, grandkorpa, dikkorpa, kaj la uzantoj povos elekti, kiu el la tri pli taŭgas por difinita kunteksto.

Anna

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

Anna Lowenstein
22 St Pancras Court
High Road
London N2 9AE
UK
Tel: 00-44-(0)20 8444 2018
      0794 313 7891
anna.lo...@esperanto.org

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
Mi ne kontraŭas la proponon.

Amike salutas Leo

Op 11-09-2023 om 16:23 schreef Renato Corsetti:
la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

ro-esp

to la bona lingvo

Op maandag 11 september 2023 om 16:23:33 UTC+2 schreef Renato Corsetti:
PIV

manĝu ĝin la mefisto

[...]

Ne, ĉar ne temas nur pri dika ventro. Infano kun ¨kwashiorkor" ne estas korpulenta.

Korpulenta indikas ke oni ankaú havas dikajn gambojn, brakojn kaj vizaĝon

                                                  ĝis, Ronaldo N