akvedukt-o

Renato Corsetti

to °listo 'lbl'
vilhelmo sin demandas pri akvedukto
ĉu akvedukto --> akv-o-konduk-il-o aŭ akv-o-transport-ilo?

amike

renato

--
~~~
renato corsetti

Miguel Faria de Bastos

to la-bona...@googlegroups.com
Mia sugesto:
(monumenta) akvokanalizilo
Amike
Miguel Faria de Bastos

A Seg, 12 de jul de 2021, 10:57, Miguel Faria de Bastos <m...@debastosadvogados.com> escreveu:

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http://bonalingvo.net/index.php/Simplaj_samsignifaj_vortoj

ro-esp

to la bona lingvo
Unue , temas pri akvAdukto

Due, la signifo estas kanal(et)o je iom da distanco super la ternivelo, same kiel viadukto estas vojo iom (ekzemple kelkaj metroj) super la ternivelo

Tute ne temas pri ilo por kanalizi rivereton

                                      ĝis, Ronaldo N

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
Op 11/07/2021 om 23:29 schreef Renato Corsetti:

vilhelmo sin demandas pri akvedukto
ĉu akvedukto --> akv-o-konduk-il-o aŭ akv-o-transport-ilo?

Mi opinias, ke "akvedukto" estas tute fuŝa vorto, kiu malaperu al la bona lingvo
Eble necesas aldoni "antikva" al la proponita fortraduko.

Amike salutas Leo.

Virusvrij. www.avg.com

Johano-Karlo Rinaldo

to ED.BL
Dukto estas oficiala vorto, pri kiu sufiĉus pliampleksigi la signifon kiel sinonimo de "kondukilo".
Ja la kunteksto bone klarigas pri kio temas.
JoKo Rinaldo

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http://bonalingvo.net/index.php/Simplaj_samsignifaj_vortoj

pj...@laposte.net

to la-bona...@googlegroups.com
Ĉu vere? Mi opinias, ke ne!
Amike, Pjer.

Envoyé depuis mon téléphone Huawei

Ĉar akvokondukilo povas esti subtera, ankaŭ supertera tubo, ktp. ..

Op 12/07/2021 om 14:34 schreef Johano-Karlo Rinaldo:
> Dukto estas oficiala vorto, pri kiu sufiĉus pliampleksigi la signifon
> kiel sinonimo de "kondukilo".
> Ja la kunteksto bone klarigas pri kio temas.

Mi lasis la "1" en PIV  post "dukt/o" trompi min: NE  temas pri la 1-a
Oficiala Aldono al la listo de oficialaj vortoj, sed pri indiko de la
unua signifo de tiu vorto.  Mi ŝajne ne estas la sola trompito    :-)

Amike salutas Leo

--
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com

Johano Karlo Rinaldo

to ED.BL
Mi erare opiniis ke "dukto" estis oficiala.
Miaopinie ĝi meritus esti proponata inter la oficialigindaj.

Mi ĝin trovis ankaŭ en Plena Vortaro.
JoKo Rinaldo