Domajno

1 view

lowenstein, anna

to la-bona...@googlegroups.com
Mi konstatas, ke "domajno" estas en ReVo kaj Komputeko, sed ne en PIV. En La Bona Lingvo estas:
domajn·o → ret·nom·o; (en komunlingva uzo) kamp·o

Kiel oni dirus "en la publika domajno"? Ĉu "publike uzebla"?

Anna
--
Anna Lowenstein
22 St Pancras Court

Renato Corsetti

to la-bona...@googlegroups.com
Anna skribis:
Mi konstatas, ke "domajno" estas en ReVo kaj Komputeko, sed ne en PIV. En La Bona Lingvo estas:
domajn·o → ret·nom·o; (en komunlingva uzo) kamp·o

Kiel oni dirus "en la publika domajno"? Ĉu "publike uzebla"?

mi aldonus al nia linio:

domajn·o → ret·nom·o; (en komunlingva uzo) kamp·o, (ĝeneral·a) kon·o, (ĝeneral·a) uz·ad·o

renato

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
Eble ankaŭ "en publika havaĵo", "publike havata/posedata"

Amike salutas Leo

Op 22-09-06 om 13:26 schreef lowenstein, anna:
la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info