kuketoj

ro-...@dds.nl

to la-bona...@googlegroups.com
Sendube ankaú vi jam vidis

La mencio "ni uzas kuketojn" kun la atendo (ne atendo, atendo) ke vi
klaku je "mi komprenas"

Mi opinias tion insulta. Ne temas pri "kompreno", temas pri *permeso*

do eble ni havu liniojn

ni uzas kuketojn---> ĉu ci permesas ke ni uzas kuketojn

mi komprenas---> mi permesas tion

ĝis, Ronaldo N

Renato Corsetti

to la-bona...@googlegroups.com
kara ronaldo, je kio vi aludas?

amike

renato

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo
renato....@gmail.com

ro-esp

to la bona lingvo

Op maandag 18 december 2023 om 14:17:50 UTC+1 schreef Renato Corsetti:
kara ronaldo, je kio vi aludas?

Mi ne aludas. Mi parolas pri io kion mi ofte vidas kiam mi krozas la interreton. La angla versio estas "we use cookies" kaj la klakenda fako diras "I got it"

                 ĝis, Ronaldo N

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
Eble iom pli klare:
La redaktinto de la retejo, kiun vi vizitas, volas instali "kuketojn" en vian komputilon. La
ŭ iu regulo/ leĝo pri privateco ili ne rajtas fari tion sen via permeso.

Kio estas "kuketoj", ili kutime klarigas per ligilo al iu alia retejo. Ilia celo povas esti: plifaciligo de la legado al vi .... ĝis  malica kolektado de donitaĵoj pri vi.

Fakte, ili rajtas uzi tiom da kuketoj, kiom ili volas, sed ne kontraŭleĝe instali kuketojn en komputilon de aliulo
La demando  kaŭ mi do devus esti "Ĉu ni rajtas instali kuketojn en vian komputilon?" aŭ  "Ĉu vi permesas al ni instali kuketojn en vian komputilon?"

La plej ĝentilaj retejoj proponas tri eblajn respondojn:
1. Mi permesas tion/ , ke vi instalas kuketojn en mian komputilon.
2. Mi ne permesas tion/
, ke vi instalas kuketojn en mian komputilon.
3. Mi volas elekti, kiajn kuketojn mi permesos al vi instali en mian komputilon.

En la tria okazo devus esti klare, ĉu la antaŭinstalitaj respondoj estas jesaj aŭ neaj.
La plej suspektindaj retejoj ne klare montras, ĉu la antaŭfiksitaj respondoj estas jesaj aŭ neaj.
(Tiajn  suspektindajn retejojn mi simple NE vizitas. Ke ili mem - aŭ la Mefisto - manĝu tiujn kuketojn   :-)

Cetere, plej ofte la demandoj ĉe suspektindaj aŭ neĝentilaj retejoj estas en la angla. Ju malpli bone vi komprenas la aferon, des pli bone por fiuloj.

Amike salutas Leo

Op 19-12-2023 om 00:03 schreef ro-esp:
la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

Françoise NOIREAU

to la-bona...@googlegroups.com
Admirinda respondo! 😂😈🍪

Amike,
Fransoazo
+ 33 609 120 374

Johano Karlo Rinaldo

to la-bona...@googlegroups.com
Il 19/12/23 13:06, Johano Karlo Rinaldo ha scritto:
Tial la eblaj respondoj devus esti
* mi permesas (instali laŭleĝajn kuketojn)
* mi ne permesas (instali laŭleĝajn kuketojn)
* mi elektos (la instalendajn kuketojn)
JoKo Rinaldo

Renato Corsetti