apodikta

閲覧: 0 回

未読、
2021/07/19 12:59:232021/07/19
To: °listo 'lbl'
el ĉiuj vortoj proponitaj de vilhelmo komenciĝantaj per la litero A mi ne povas trovi spurojn de apodikta. vilhalmo, kie vi trovi ĝin?

amike

renato

--
~~~
renato corsetti

Leo De Cooman

未読、
2021/07/19 13:35:312021/07/19
To: la-bona...@googlegroups.com
Op 19/07/2021 om 18:59 schreef Renato Corsetti:
> el ĉiuj vortoj proponitaj de vilhelmo komenciĝantaj per la litero A mi
> ne povas trovi spurojn de apodikta. vilhalmo, kie vi trovi ĝin?

Mi trovis ĝin kun sinonimoj en la listo germana-Esperanta:

 apodiktisch : apodikta
 unumstößlich : apodikta, (unbestreitbar) nekontestebla, (unanfechtbar)
nerefutebla
 unwiderlegbar : apodikta, nerefutebla
 unwiderleglich : apodikta, nekontestebla, nekontesteble

Amike salutas Leo

--
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com

全員に返信
投稿者に返信
転送