klepsidro

Vilhelmo Lutermano

to °listo 'lbl'
Mi proponas
klepsidro -> akvohorloĝo

Amike,
Vilhelmo

--
Vilhelmo Lutermano aktivas ĉe "Le Monde diplomatique en Esperanto" http://eo.mondediplo.com kaj la Monda Asembleo Socia (MAS) http://mas-eo.org
--
“Diri tion, kio estas, estas la plej revolucia ago.” (Rozo Luksemburgo)

lowenstein, anna

to la-bona...@googlegroups.com
Ĉu ankaŭ "sablohorloĝo"?

Anna

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http://bonalingvo.net/index.php/Simplaj_samsignifaj_vortoj

Anna Lowenstein
22 St Pancras Court
High Road
London N2 9AE
UK
Tel: 00-44-(0)20 8444 2018
      0794 313 7891
anna.lo...@esperanto.org

to °listo 'lbl'
bone, kun la aldono de anna mi registros ĝin.

amike

renato

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http://bonalingvo.net/index.php/Simplaj_samsignifaj_vortoj

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo
ren...@esperanto.org

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
Op 11/09/2021 om 10:25 schreef lowenstein, anna:
> Ĉu ankaŭ "sablohorloĝo"?

jes laŭ mia germana-Esperanta vortlisto: (sed  miaj aliaj listoj ne
mencias "sablohorloĝo")
 Sanduhr : klepsidro      [Sand = sablo]
 Wasseruhr : akvokomputilo, (Historie) klepsidro   [supozeble
akvokomputilo temas pri la aparato, kiu mezuras la uzitan akvokvanton]

Etimologie la vorto diras ŝteli akvon (kiom mi memoras: klepto = ŝteli,
hydor = akvo

Amike salutas Leo

--
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com

Daniel Houguet

to la bona lingvo
Franclingve estas 2 vortoj:
"clepsydre" ( akvohorloĝo) kaj "sablier" ( sablohorloĝo) .

Amike;
Daniel