ronĝi

noammohr

to la bona lingvo

ronĝi [9oa] ~ mordeti

Leo De Cooman

to la-bona...@googlegroups.com
On 22-07-16 04:36, noammohr wrote:

ronĝi [9oa] ~ mordeti

Jes.

Amike salutas Leo

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

Françoise NOIREAU

to la-bona...@googlegroups.com
kaj dentoskrapi.

Amike,
Fransoazo Oazo

+33 609 120 374

ro-esp

to la bona lingvo

Op zaterdag 23 juli 2022 om 14:13:37 UTC+2 schreef fran...@gmail.com:
kaj dentoskrapi.

Le sam. 16 juil. 2022 à 13:20, Leo De Cooman <leo.de...@telenet.be> a écrit :
On 22-07-16 04:36, noammohr wrote:

ronĝi [9oa] ~ mordeti

hmm..  laú mi la esenco de ronĝi ne estas ke la mordoj estas etaj, sed ke la mordataĵo estas malmola. Neniu ronĝas ĉerizon, bananon aú kolbason, sed iuj best(et)oj jes ronĝas lignon,  ostojn, nuksojn aú grenon.

                                ĝis, Ronaldo N

noammohr

to la bona lingvo
Nu, mordeti estas fundamenta vorto, kun signifo "ronger | gnaw | nagen | грызть | gryźć". Ankaŭ mi plendas al mi, ke "rideto" ne estas eta rido, kaj ke "faleto" ne estas eta falo. Sed ni ne ŝanĝas la fundamenton.