redaktado

Vilhelmo Lutermano

to °listo 'lbl'
Karaj,
mi komencis redakti la novan eldonon.
Mi atingis ĝis la komenco de F.
Sed mi havas plurajn demandojn:
  1.  Mi ŝatus scii, ĉu entute la pezentado taŭgas; atentu, ke la unuaj paĝoj de A estas iomete aliaj ol la lasta parto;
  2. La flave markitaj partoj entenas problemojn; se mi ne enmetis rimarkon, mi pensas, ke la problemo estas memkomprenebla kaj mi atingas vian komenton.
  3. En aliaj partoj mi enmetis mian proponon kun mencio pri tio en la paĝo mem aŭ en flanka komento.
Pri ĉio ĉi mi atendas viajn reagojn antaŭ ol daŭrigi la laboron.

Kore salutas vin
Vilhelmo

--
Vilhelmo Lutermano aktivas ĉe "Le Monde diplomatique en Esperanto" http://eo.mondediplo.com kaj la Monda Asembleo Socia (MAS) http://mas-eo.org
--

faciligavortaro-librostato-2015-04.pdf

to la-bona...@googlegroups.com
kara vilhelmo, mi respondos al vi detale private.

amike

renato

~~~
to la-bona...@googlegroups.com
kara vilhelmo, mi prenis iom da tagoj por rigardi ĉiujn viajn rimarkojn.

laŭ mi, se ni volas fari la libron nun ekzistas la jenaj eblecoj:

A - vi presas la libron, kiel ĝi estas nun en la retejo kaj poste vi proponas la unuopajn ŝanĝojn en la listo kaj ni diskutos pri ili unuope
B - vi ŝanĝas la tekston laŭ via plej bona imago kaj post la apero de la libro mi komparos ĝin kun la retejo kaj diskutigos pri la unuopaj malsamaĵoj.

por mi ambaŭ solvoj taŭgas, ĉar mi vidis ke viaj proponoj estas ĝenerale akcepteblaj [kvankam mi ne komprenis la problemojn ĉe la nur flave markitaj vortoj].

certe ni bezonus monatojn por diskuti pri viaj proponoj kaj intertempe Nom proponos alaijn vortojn, ktp.  do, decidu vi. mi aprobas ĉion, kion vi faraos jam nun.

amike

renato

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo
ren...@esperanto.org