remito

Vilhelmo Lutermano

to °listo 'lbl'
Mi revenas al la fuŝvorto 'remito', ĉar mi ĵus korektis - en traduko el la franca "san rémission" - sen remito. Kompreneble la kompatindulo ne konis la vorton remito, sed trovis ĝin en la PIV serĉante per rem-, kaj tie trovis kaj facilanime uzis ĝin, findante tiun vortaron, kiu estas vera falilo.
En nia aktuala versio troviĝas: remito (med): malpliiĝo.
Al tio aldonendas: mildiĝo, provizora mildiĝo; (fig): sen remito, senremite: senprokraste, senkompate, senindulge, definitive.

Tiu ĉi punkto estas bona okazo por vaste averti kontraŭ senkritika uzado de la PIV.

Kore,
Vilhelmo

--
Vilhelmo Lutermano aktivas ĉe "Le Monde diplomatique en Esperanto" http://eo.mondediplo.com kaj la Monda Asembleo Socia (MAS) http://mas-eo.org

to la-bona...@googlegroups.com
en ordo, vilhelmo!

amike

renato

la vortoj, pri kiuj ni diskutas ĉi tie, estas troveblaj en la listoj ĉe:
http:// bonalingvo.info

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo, renato....@gmail.com