beletristiko

Leo De Cooman

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com
Hazarde mi trovis, ke "beletristiko" estas oficiala vorto (1a O.A.), sed
ne "beletro" kaj ne "beletristo".
Simile "elektroniko" estas oficiala vorto, sed ne "elektrono".
Mi trovas tion stranga. Ĉu mi estas la sola?

Amike salutas Leo

Marcos Cramer

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com

"beletr/o" estis oficialigita en 9OA. Laŭ mi ĝi estas klare preferinda al "beletristik/o". Laŭ mi ni do aldonu la linion

beletristik-o [1oa] --> beletr-o [9oa]

Kion opinias la aliaj pri ĉi tiu propono?

"elektron/o" daŭre estas neoficiala, sed laŭ mi ja oficialiginda. Sed ĉiuokaze en Esperanto ĝi havas neniun vortfaran ligon al "elektronik/".

Amike,
Markos

Renato Corsetti

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com
Markos:

|  beletristik-o [1oa] --> beletr-o [9oa]

Mi tuj aldonis ĝin. Eventuale ni devus aldoni la vorton 'beletristiko' al la listo de maloficialigindaj radikoj.
Aliflanke ni jam havas la linion:

beletr·o [9oa] ~ bel·literatur·o, art·a literatur·o

Kion ni faru? Ĉu relanĉi la diskuton el la ĝenerala listo 'la bona lingvo'?
|   "elektron/o" daŭre estas neoficiala, sed laŭ mi ja oficialiginda.
Do mi lanĉas la diskuto en la listo 'oficialigindaj-radikoj'.

Amike

Renato

~~~

renato corsetti
renato....@gmail.com

Marcos Cramer

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com

> Aliflanke ni jam havas la linion:
>
> beletr·o [9oa] ~ bel·literatur·o, art·a literatur·o
>
> Kion ni faru? Ĉu relanĉi la diskuton el la ĝenerala listo 'la bona lingvo'?

Laŭ mi tiu linio estas foriginda, sed ni ja pridiskutu tion en la ĉefa listo unue.

Ĉu ni entute daŭre bezonas ĉi tiun apartan liston? Miamemore ni kreis ĝin iam, kiam la ĉefa listo estis troŝarĝita, sed tiel laŭ mi ne plu estas.

Amike,
Markos

Renato Corsetti

Efektive ni ne plu bezonas ĝin. Mi petas ĉiuj listanojn ne plu uzi ĝin kaj uzi anstataue la liston <la-bona...@googlegroups.com>.