Kiu pretas revizii brazilan lernolibron pri Esperanto?

to °listo 'lbl', °listo 'la bona teksto', °listo 'oficialigoj', °listo 'klasikaj landnomoj', °lbml, °listo 'lvt', °listo 'redaktantoj'
Antaŭ kelkaj jaroj Markos reviziis brazilan lernolibron. Laverkinto evidente ŝatis la aferon, kaj nun li demandas ĉu iu el 'la bona lingvo' volas revizii lian novan lernolibron, ankoraŭ ne eldonita. Li sendis al mi la dosierojn en PDF, kiujn mi povas sendi al tiuj, kiuj volas labori pri tio.

Evidente la reviziado okazu laŭ la principoj de nia grupo.

Amike

Renato
--

~~~