Obsedo

Leo De Cooman

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com
Mi serĉas oficialan vorton por esprimi "obsedo"n.

Amike salutas Leo

Renato Corsetti

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com, la-bona...@googlegroups.com, oficialigin...@yahoogroups.com
Leo De Cooman, en unu el lal listoj skribis:

| Mi serĉas oficialan vorton por esprimi "obsedo"n.

Efektive ne ekzistas oficiala vorto. PIV sugestas:

obsed-i --> prem-okupi (la psiriton), trud-atent-ig-i

Kion ni faru? Ĉu ni registru tion, dum la oficialiga listo okupiĝas pri tio, ĉu ni oficialigu tiun vorton?

Amike

Renato

Renato Corsetti

to la-bona...@googlegroups.com, la-bona-lingvo...@googlegroups.com
Antonio:

| Laux la cirkonstancoj, por "obsedo" mi uzas "korpremo", "premzorgo", "inkub(songx)o", "manio", "demonposedo".

Mi suspektis, ke en ĉi tiu listo estas almenaŭ unu esperantisto.

Amike

Renato

Leo De Cooman

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com
Renato Corsetti schreef op 26/01/2014 18:28:
Dankon. "Manio" estas la taŭga vorto, kiun mi serĉis.
Ĉu ne indas aldoni ĝin al la listo SSV?

Amike salutas Leo

Renato Corsetti

to la-bona-lingvo...@googlegroups.com
| "Manio" estas la taŭga vorto, kiun mi serĉis.
Ĉu ne indas aldoni ĝin al la listo SSV?

Mi faros!

Renato
---