Я.Суботник в Києві: API - Віджети, Карти, Web-master, Метрика

advertka

to kyiv-m...@googlegroups.com
Друзі,

3-го жовтня 2009 року запрошуємо в гості всіх, кому цікаво послухати про API. Цього разу ми хочемо розповісти про Віджети, Карти, Web-Master, Метрику, та обговорити ці теми за філіжанкою кави. На нашому Cуботнику:

  • Олександр Лар'яновський та Віра Лейзерович розкажуть про Віджети для головної сторінки Яндекса як додаткове джерело трафіку для вашого сайту. Ви дізнаєтеся, як придумати та зробити віджет, які існують функціональні можливості віджетів та API. Також ми розглянемо типові помилки та як їх уникнути.
  • Федір Голубєв та Леонід Шнир розкажуть, для чого потрібний API Яндекс.Карт, про його нові функції та останні зміни. Федір також проведе майстер-клас із застосування API.
  • Від Михайла Сеніна ви дізнаєтеся про те, як передавати інформацію про сайт через Яндекс.Web-master.
  • Антон Попов зробить огляд основних можливостей Яндекс.Метрики та розповість, як за допомогою Метрики оцінити ефективність вашого сайту.

Щоб майстер-клас був для вас корисним, захопіть свої ноутбуки.

Перегляньте програму київського Я.Суботника. Чекаємо вас за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 34 (колишня вулиця Січневого повстання), Культурно-освітній центр "Майстер Клас", 3-й поверх (Яндекс.Карта).

Участь у Суботнику безкоштовна та за попереднім записом. Кількість місць обмежена. Буду вам вдячна, якщо поділитеся цією інформацією із знайомими, які можуть зацікавитися подією.

До зустрічі!

--
Оксана Мандрика
Яндекс.Україна