- Привіт, БарКемпери!

1 view
Skip to first unread message

Katya Kholodylo

unread,
Mar 4, 2008, 1:13:26 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com


-- Привіт, БарКемпери!

Хто був на першому київському мініБарі той чув (а хто не був, то нехай хоч 
зараз почитає), що у квітні-травні планується організувати медійно-просвітницьку 
атаку, з метою інформувати українців про веб2.0 технології та про те, як розумно
і з користю використовувати інтернет.


Зараз є три основні напрямки діяльності:

1. Підготовка до семінарів-презентацій, які будуть проведені по київських ВИШах
            2. Створення і наповнення сайту, який стене офіційним сайтом проекту і одночасно - 
                базою знань/посилань по всьому, що стосуєтьсянашої тематики
            3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в онлайн і друкованих виданнях

Детальніше про кожен з пунктів - нижче.

Що потрібно від кожного і яка з цього користь?

           Від кожного з нас потрібні лише дві штуки - розуміння і участь. Розуміння того, що цей
проект скерований на розвиток сфери, у якій кожен з нас працює і участь через проведення
презентацій-семінарів, написання статтей, розкрутку та інформування.

European Journalism Center  пообіцяв нам невеликий грант на цей проект, і тому, ми сподіваємося,
що люди, які проводитимуть семінари отримають за це гроші. Втім, гроші - далеко не найцікавіша
вигода. Така масштабна акція послугує чудовою трибуною для всіх її учасників і дасть можливість
не лише розповісти про власні проекти, але й показати себе як спеціаліста у тій чи іншій області.

Пересічні люди не мають уявлення як користуватися RSS потоками, вікіпедією, блогами і як
розумно використовувати всі ті інструменти, які пропонує сьогодні інтернет. Серед цих людей
багато дійсно розумних і цікавих людей, з якими інтернет став би ще багатшим. 

Детальніше по пунктах:
(почнемо з кінця)

3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в онлайн і друкованих виданнях
    Тут, думаю, все ясно. Багато в кого ці статті і презентації вже готові, якщо не в комп'ютері, то
в голові. Ви писали і пишете ці речі у своїх блоґах - тепер є нагода сказати про це голосніше.. 
з посиланням на блоґи, звичайно )

2. Сайт 
    Сайт буде запущено на вордпресі, до кінця цього тижня. Він стане збірником посилань на тематичні блоґи і, 
власне, блоґом про цей проект. Попередня назва - "Новітні інтеренет-технології" звучить не дуже,
зате інформативно для пересічного громадянина. Якби хтось придумав кращу назву - було би добре )

3. Семінари/презентації

Орієнтовні теми семінарів/доповідей/презентацій/тренінгів:

  1. Концепція web 2.0
  2. Блоґи. Українська блоґосфера
  3. Використання RSS
  4. Wiki – можливості використання
  5. Соціальні мережі
  6. Громадянська журналістика

Мета доповідей  – показати які можливості відкриває перед людьми інтернет сьогодні і пояснити, яким чином він може бути використаний з користю.

Орієнтовна дата проведення: квітень-травень 2008 року.

Слід розраховувати на аудиторію близько 50 осіб на одному семінарі, більше - буде неефективно.

Місця проведення - орієнтовно - КПІ, НУУ ім. Т. Шевченка, Могилянка.

Проектори та інтернет будуть забезпечені.

Орієнтовний час одної доповіді – 1 година. запитання та обговорення - 30 хвилин. 

Всього шість різних доповідей, по дві на тиждень. Планується проводити їх "паралельно"
у трьох ВИШах, з метою охопити якнайбільшу аудиторію. Таким чином, всього буде проведено
18 доповідей

***********************************************************************

Чекаємо на ваші заявки, ідеї, пропозиції і конструктивну критику )

Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.

Можливо є сенс присвятити березневий мінібар, або його частину цій акції.

_________________________
З найкращими побажаннями,
Ктерина Холодило 
Ярослав Ажнюк

lamp.in.ua
З найкращими побажаннями,
Холодило Катя

www.lamp.in.ua  
icq: 303292484

Maxon Pugovsky

unread,
Mar 4, 2008, 1:23:59 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
можу зробити доповідь про блоґи і прочитати її тричі у різних вузах.


2008/3/4 Katya Kholodylo <yak...@gmail.com>:

> Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.Можливо є сенс присвятити


> березневий мінібар, або його частину цій акції.
>
> _________________________
> З найкращими побажаннями,
> Ктерина Холодило
> Ярослав Ажнюк
>
> lamp.in.ua
> З найкращими побажаннями,
> Холодило Катя
>
> www.lamp.in.ua
> icq: 303292484
> >
>

--
Максон

maxon.p...@gmail.com
+38 (066) 783 4648
ICQ# 299 772 601
http://blogobig.com

МС ДЭВИД

unread,
Mar 4, 2008, 1:43:02 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Как и обещал, поддержу.
Спишемся, порешаем "фронт" работы.

icq 117338236
http://mcdavid.livejournal.com/profile

04.03.08, Katya Kholodylo <yak...@gmail.com>:

> Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.Можливо є сенс присвятити

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 4, 2008, 3:41:30 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Дякую!

Також, можеш подумати про представлення/анонсування осіннсього київського баркемпу.
І коли буде сайт, думаю буде доцільно поставити обмін посиланнями з http://blogobig.com

04.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:



--
з найкращими побажаннями,
Ярослав Ажнюк,
головний редактор ЛАМП! культура і мистецтво (www.lamp.in.ua)

контакт:
icq:  233178558
моб: 80506404168
ЖЖ: kid-06

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 4, 2008, 3:44:16 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ага, дякую. Ащо ти вмієш/хочеш робити? "Фронт работ", він ого-го який ))

04.03.08, МС ДЭВИД <mcdavi...@gmail.com>:

Роман Рыбальченко

unread,
Mar 4, 2008, 2:07:41 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Могу помочь)

2008/3/4, МС ДЭВИД <mcdavi...@gmail.com>:



--
С уважением,
                     Роман Рыбальченко aka Cooluck

Стас Рудый

unread,
Mar 5, 2008, 1:52:14 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Привет! Могу - продвижение в Интернет, интернет-реклама, SEO, поисковые машины, корпоративный блог, PR в Интернет. Статей пишем много и часто, тематика очерчена, плюс различный софт.

Могу и  про RSS и про блоги поделиться из своего опыта.

2008/3/4, Katya Kholodylo <yak...@gmail.com>:

МС ДЭВИД

unread,
Mar 5, 2008, 1:54:11 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Проверь аську.

04.03.08, Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com>:

Alex Riabtsev

unread,
Mar 5, 2008, 2:29:03 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
как и договаривались на минибаре - помогу всем, чем смогу.


2008/3/5 МС ДЭВИД <mcdavi...@gmail.com>:

--
http://googleholic.kiev.ua
http://linkedin.com/in/alexrb
http://del.ishli.st/alexrb <- готовлюсь к 27 марта

Yana Salakhova

unread,
Mar 5, 2008, 2:47:39 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Можу проанонсувати серед студенстьких медіа і молодіжних НУО, оскільки вони ваша цільова аудиторія.


>>> yaaz...@gmail.com 04/03/2008 22:41 >>>
Дякую!

Також, можеш подумати про представлення/анонсування осіннсього київського
баркемпу.
І коли буде сайт, думаю буде доцільно поставити обмін посиланнями з
http://blogobig.com

04.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:
>
> можу зробити доповідь про бло и і прочитати її тричі у різних вузах.
>
>
> 2008/3/4 Katya Kholodylo <yak...@gmail.com>:
> >
> >
> > -- Привіт, БарКемпери!
>
> >
> > Хто був на першому київському мініБарі той чув (а хто не був, то нехай
> хоч
> > зараз почитаэ), що у квітні-травні плануэться організувати
> > медійно-просвітницьку
> > атаку, з метою інформувати українців про веб2.0 технології та про те, як
> > розумно
> > і з користю використовувати інтернет.
> >
> >
> >
> > Зараз э три основні напрямки діяльності:
> >
> > 1. Підготовка до семінарів-презентацій, які будуть проведені по
> київських
> > ВИШах
> > 2. Створення і наповнення сайту, який стене офіційним сайтом
> > проекту і одночасно -
> > базою знань/посилань по всьому, що стосуэтьсянашої
> тематики
> > 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться
> в
> > онлайн і друкованих виданнях
> >
> >
> > Детальніше про кожен з пунктів - нижче.
> > Що потрібно від кожного і яка з цього користь?
> >
> > Від кожного з нас потрібні лише дві штуки - розуміння і
> участь.
> > Розуміння того, що цей
> > проект скерований на розвиток сфери, у якій кожен з нас працюэ і участь
> > через проведення
> > презентацій-семінарів, написання статтей, розкрутку та інформування.
> >
> > European Journalism Center пообіцяв нам невеликий грант на цей проект,
> і
> > тому, ми сподіваэмося,
> > що люди, які проводитимуть семінари отримають за це гроші. Втім, гроші
> -
> > далеко не найцікавіша
> > вигода. Така масштабна акція послугуэ чудовою трибуною для всіх її
> учасників
> > і дасть можливість
> > не лише розповісти про власні проекти, але й показати себе як
> спеціаліста у
> > тій чи іншій області.
> >
> > Пересічні люди не мають уявлення як користуватися RSS потоками,
> вікіпедіэю,
> > блогами і як
> > розумно використовувати всі ті інструменти, які пропонуэ сьогодні
> інтернет.
> > Серед цих людей
> > багато дійсно розумних і цікавих людей, з якими інтернет став би ще
> > багатшим.
> >
> > Детальніше по пунктах:
> > (почнемо з кінця)
> >
> > 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в онлайн і
> > друкованих виданнях
> > Тут, думаю, все ясно. Багато в кого ці статті і презентації вже
> готові,
> > якщо не в комп'ютері, то
> > в голові. Ви писали і пишете ці речі у своїх бло ах - тепер э нагода
> сказати
> > про це голосніше..
> > з посиланням на бло и, звичайно )
> >
> > 2. Сайт
> > Сайт буде запущено на вордпресі, до кінця цього тижня. Він стане
> > збірником посилань на тематичні бло и і,
> > власне, бло ом про цей проект. Попередня назва - "Новітні
> > інтеренет-технології" звучить не дуже,
> > зате інформативно для пересічного громадянина. Якби хтось придумав
> кращу
> > назву - було би добре )
> >
> > 3. Семінари/презентації
> >
> >
> > Оріэнтовні теми семінарів/доповідей/презентацій/тренінгів:
> > Концепція web 2.0
> > Бло и. Українська бло осфера
> > Використання RSS
> > Wiki * можливості використання
> > Соціальні мережі
> > Громадянська журналістика
> >
> > Мета доповідей * показати які можливості відкриваэ перед людьми
> інтернет
> > сьогодні і пояснити, яким чином він може бути використаний з користю.
> >
> > Оріэнтовна дата проведення: квітень-травень 2008 року.
> >
> > Слід розраховувати на аудиторію близько 50 осіб на одному семінарі,
> більше -
> > буде неефективно.
> >
> > Місця проведення - оріэнтовно - КПІ, НУУ ім. Т. Шевченка, Могилянка.
> >
> >
> > Проектори та інтернет будуть забезпечені.
> >
> >
> > Оріэнтовний час одної доповіді * 1 година. запитання та обговорення - 30
> > хвилин.
> >
> >
> > Всього шість різних доповідей, по дві на тиждень. Плануэться проводити
> їх
> > "паралельно"
> > у трьох ВИШах, з метою охопити якнайбільшу аудиторію. Таким чином,
> всього
> > буде проведено
> > 18 доповідей
> >
> >
> > ***********************************************************************
> >
> > Чекаэмо на ваші заявки, ідеї, пропозиції і конструктивну критику )
> >
> > Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.Можливо э сенс присвятити
> > березневий мінібар, або його частину цій акції.
> >
> > _________________________
> > З найкращими побажаннями,
> > Ктерина Холодило
> > Ярослав Ажнюк
> >
> > lamp.in.ua
> > З найкращими побажаннями,
> > Холодило Катя
> >
> > www.lamp.in.ua
> > icq: 303292484
> > >
> >
>
>
>
> --
>
> Максон
>
>
> maxon.p...@gmail.com
> +38 (066) 783 4648
> ICQ# 299 772 601
> http://blogobig.com
>
>
> >
>


Oksana Zavoyko

unread,
Mar 4, 2008, 4:02:51 PM3/4/08
to kyiv-m...@googlegroups.com

Можу допомогти із соціальними мережами

Необхідні конкретні очікування та таймінги подачі матеріалів – пишіть приватно.  

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 5, 2008, 9:48:51 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Добре, це буде пізніше, але це дуже потрібно. Нам потрібен якомога більший інформаційний фронт. Корисними такою будуть виходи на пресу, друковані видання і, звичайно ж, онлайн. Телебачення - також добре )))

2008/3/5, Yana Salakhova <SALA...@unhcr.org>:

Maxon Pugovsky

unread,
Mar 5, 2008, 10:43:05 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярослав, здається, потрібні повні аудиторії зацікавлених студентів у
вузах, які потім почнуть практично користуватися набутими навичками -
для цього потрубне анонсування в студентському середовищі. Чи буде
діяльність висвітелна у пресі - байджуе.


2008/3/5 Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com>:

--
Максон

maxon.p...@gmail.com
+38 066 783 4648
ICQ 299 772 601
http://blogobig.com

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 5, 2008, 11:22:49 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ні, доповіді по вузах - лише частина і інформаційний привід. Вища ціль - зацікавити ще більше людей, часто випадкових, середнього віку. Журналістів і просто професіоналів, які могли би писати блоги чи створювати корисний вміст в інтернеті. Для цих людей буде функціонувати сайт, на якому можна буде знайти всю потрібну інформацію.

05.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:

Volodymyr Dehtyarov

unread,
Mar 5, 2008, 11:32:17 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярославе, підтримую Максона.
Часто випадкові люди середнього віку навряд чи стануть "early adopters" блогів.
Друкована преса і ТБ має широкий охват, проте чи ця аудиторія часто користується інтернетом, зокрема блогами? Сумніваюсь.
Якщо вже мета проекту - ініціювати появу нових блогів, слід орієнтуватись на вже активних користувачів, які зараз є "споживачами" інформації, і показувати переваги активного ведення блогів.

Проте це просто думки на тему, не хочу нав'язуватись ))))

Володимир


2008/3/5 Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com>:

Billy

unread,
Mar 5, 2008, 11:41:14 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Предлагаю эволюционный подход. Для начала нужно всех подсадить на
"одноклассников". Потом показать, что переписываться удобнее по email,
а общаться -- в аське. А когда количество "друзей" перевалит за сотню,
можно осторожненько продвигать концепцию блогов и one-to-many.

Кстати, рекомендую хорошую статью по теме "просвещения":
http://webplanet.ru/column/life/shepelev/2008/03/05/age.html

Alex Riabtsev

unread,
Mar 5, 2008, 11:43:49 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярославе,

не треба намагатися вбити усіх зайців одночасно.
Молодь - чудова аудиторія, яка швидко "схоплює" нову інформацію. Тому
починати треба саме з ВНЗів, а потім вже думати, як підтягувати, якщо
до того часу вони самі не підтягнуться, людей середнього віку.

Чи є вже якийсь план подальших дій?

С.

2008/3/5 Volodymyr Dehtyarov <vdeht...@gmail.com>:

--

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 5, 2008, 11:51:34 AM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Так Володю, я погоджуюсь, що ці люди навряд чи одразу стануть блогерами, але мета проекту - не лише ініціювати появу нових, але й заохотити людей користуватися тими, що вже існують. І не лише блогами. Немає сенсу проводити цю агітацію в інтернеті, тут і так у цьому плані порядок. Слід якраз залучати інших людей. Саме тих людей, які хоч і мають доступ, але не використовують інтернет. З ними українська інтернет-спільнота стане цікавішою і сильнішою.

Власне, мова не лише про "професіоналів". Просто семінарами і посиланнями з наших блогів ми охопимо зовсім невелику частку цільової(див. вище) аудиторії. Охоплення за допомогою офлайнових ЗМІ буде НАБАГАТО більшим.

05.03.08, Volodymyr Dehtyarov <vdeht...@gmail.com>:

Роман Рыбальченко

unread,
Mar 5, 2008, 12:00:41 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярослав, мне кажется ты
  1. значительно расширяешь нашу ЦА
  2. делаешь ставку на непрактичные каналы продвижения
Имхо, лучшее - работа конкретно с молодыми людьми, чей мозг открыт для "нового" и которые полны духа энтузиазма и новаторства.

05.03.08, Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com> написал(а):

Alex Riabtsev

unread,
Mar 5, 2008, 12:05:42 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Рома,

в расширении не вижу ничего плохого, но не "кавалерийским наскоком", а
планомерным движением, начиная с молодежи. :)

С.

2008/3/5 Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:


> Ярослав, мне кажется ты
>
> значительно расширяешь нашу ЦА

> делаешь ставку на непрактичные каналы продвиженияИмхо, лучшее - работа

--

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 5, 2008, 12:10:25 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
ухх... як всі не люблять оффлайнові видання! )  Може і є в цьому рація, просто зв"язатися з виданнями і дати їм статті на публікацію - не надто тяжко. Статті є, видання будуть лише раді. Ми вже робимо презентації - чудовий інформаційний привід. Матимемо сайт. Чому б не використати цей потенціал на повну?

       1. Не бачу нічого поганого у значному розширенні ЦА малим коштом
       2. не зовсім розумію про що ти


05.03.08, Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:

Роман Рыбальченко

unread,
Mar 5, 2008, 12:11:09 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Я говорил о текущем этапе, Александр.
Я не против расширения, но усилия сейчас нужно сконцентрировать на молодёжи.

2008/3/5, Alex Riabtsev <alex.r...@gmail.com>:

Alex Riabtsev

unread,
Mar 5, 2008, 12:13:28 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
согласен, это Ярославу сказало уже человек 5, если я не ошибся :)

Роман Рыбальченко

unread,
Mar 5, 2008, 12:26:59 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
1. Это распыление усилий.
2. Офлайн нынче дорог и тяжёл для оценки, для того чтобы продвинуться в офлайне часто требуется больше времени, чем в онлайне. Поэтому прессу и телевидение я отношу к непрактичным инструментам продвижения, поскольку тоже самое время можно более полезно потратить в онлайне или работая со студентами.

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 5, 2008, 12:29:53 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
)) ок, я бачу що багато хто проти, досі не розумію чим нам загрожують мінімальні зусилля для подання текстів, які ми пишемо у неті, в оффлайн. Наполягати не буду, остаточно вирішимо це при зустрічі.

Дякую за відповіді!

05.03.08, Alex Riabtsev <alex.r...@gmail.com>:

Maxon Pugovsky

unread,
Mar 5, 2008, 2:32:46 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярославе,

я написав свою репліку, бо не сильно вникав у суть проекту за межами
"просвітництва серед молоді" (а в першому листі є третій пункт плану
про публікації у ЗМІ).

Зрештою це твій проект - тобі визначати цілі та пріоритетність
завдань. Проте усі захвилювалися, щоб ти марно не витрачав свої
ресурси (наприклад, час) на малоефектині дії.

Наша добровільна підтримка в окремих напрямках - це теж твої ресурси.
Але, здається, добровольців для роботи зі ЗМІ ти навряд чи знайдеш.
Якщо ти знаєш, як малою кров"ю зробити з цього цікавий інфопривід і
отримати coverage у пресі, то це буде тільки плюс для проекта. Проте,
як бачиш, більшість скептично ставиться до "піару" цього проекту з
різних причин. Наприклад, я поки що не бачу, хто може зацікавится
таким інфоприводом, окрім кількох періодичних видань для студентів.

2008/3/5 Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:


> 1. Это распыление усилий.
> 2. Офлайн нынче дорог и тяжёл для оценки, для того чтобы продвинуться в
> офлайне часто требуется больше времени, чем в онлайне. Поэтому прессу и
> телевидение я отношу к непрактичным инструментам продвижения, поскольку тоже
> самое время можно более полезно потратить в онлайне или работая со
> студентами.
>
>
>
> 05.03.08, Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com> написал(а):
> > ухх... як всі не люблять оффлайнові видання! ) Може і є в цьому рація,
> просто зв"язатися з виданнями і дати їм статті на публікацію - не надто
> тяжко. Статті є, видання будуть лише раді. Ми вже робимо презентації -
> чудовий інформаційний привід. Матимемо сайт. Чому б не використати цей
> потенціал на повну?
> >
> > 1. Не бачу нічого поганого у значному розширенні ЦА малим коштом
> > 2. не зовсім розумію про що ти
> >
> >
> >
> > 05.03.08, Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:
> > >
> > > Ярослав, мне кажется ты
> > >
> > >
> > > значительно расширяешь нашу ЦА

> > > делаешь ставку на непрактичные каналы продвиженияИмхо, лучшее - работа

Evgeny Morozov

unread,
Mar 5, 2008, 2:44:50 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
ну все, кто были в Риге и на блогкемпе в Киеве, знают, что идеальный инфо-повод-- это привезти Артура Медниса, рассказать миру о "сиськах"! :-)

2008/3/5 Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 5, 2008, 2:52:13 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Після всих цих реплік я став дивитися на це питання трохи інакше. Дійсно, це не є пріоритетним напрямком.
Втім, деякі ідеї з приводу "як малою кров*ю зробити цікавий інфопривід" у мене є. Якщо у когось ще з*явиться
можливість кинути кудись готову статтю, то не бачу причини такую можливістю не скористатися.

у будь-якому разі, ще раз дякую за відповіді! )

05.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:

Volodymyr Dehtyarov

unread,
Mar 5, 2008, 3:06:44 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярославе, з приводу друкованих та онлайн ЗМІ можу проконсультувати.
Але тут без пива/кави не обійтись ))) - пиши або дзвони 8050 416 5457

Володимир

2008/3/5 Evgeny Morozov <evgeny....@gmail.com>:

Роман Рыбальченко

unread,
Mar 5, 2008, 3:08:32 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Владимир, а можно тоже поприсутствовать на консультации?)

2008/3/5, Volodymyr Dehtyarov <vdeht...@gmail.com>:

Volodymyr Dehtyarov

unread,
Mar 5, 2008, 3:11:02 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Роман, не вопрос )
Давайте уже в личную переписку, чтоб не спамить участников

2008/3/5 Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:

МС ДЭВИД

unread,
Mar 5, 2008, 3:26:29 PM3/5/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
А мне можно тоже просто кофе/пива.

05.03.08, Volodymyr Dehtyarov <vdeht...@gmail.com>:

Yana Salakhova

unread,
Mar 6, 2008, 4:45:33 AM3/6/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Можу порадити звязатися з молодіжною Радою при КМДА вони мають вихід на коммунальні ЗМІ КМДА і це робиться безкоштовно як соціалка (маю досвід роботи з прес-службою КДМА щодо цього)

>>> yaaz...@gmail.com 05/03/2008 16:48 >>>
Добре, це буде пізніше, але це дуже потрібно. Нам потрібен якомога більший
інформаційний фронт. Корисними такою будуть виходи на пресу, друковані
видання і, звичайно ж, онлайн. Телебачення - також добре )))

2008/3/5, Yana Salakhova <SALA...@unhcr.org>:
>
> Можу проанонсувати серед студенстьких медіа і молодіжних НУО, оскільки
> вони ваша цільова аудиторія.
>
>
> >>> yaaz...@gmail.com 04/03/2008 22:41 >>>
>
> Дякую!
>
> Також, можеш подумати про представлення/анонсування осіннсього київського
> баркемпу.
> І коли буде сайт, думаю буде доцільно поставити обмін посиланнями з
> http://blogobig.com
>
> 04.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:
> >
>
> > можу зробити доповідь про бло и і прочитати її тричі у різних вузах.
> >
> >
> > 2008/3/4 Katya Kholodylo <yak...@gmail.com>:
> > >
> > >
> > > -- Привіт, БарКемпери!
>
> >
> > >
> > > Хто був на першому київському мініБарі той чув (а хто не був, то нехай
> > хоч
>
> > > зараз почита ), що у квітні-травні плану ться організувати
>
> > > медійно-просвітницьку
> > > атаку, з метою інформувати українців про веб2.0 технології та про те,
> як
> > > розумно
> > > і з користю використовувати інтернет.
> > >
> > >
> > >
> > > Зараз три основні напрямки діяльності:
> > >
> > > 1. Підготовка до семінарів-презентацій, які будуть проведені по
> > київських
> > > ВИШах
> > > 2. Створення і наповнення сайту, який стене офіційним
> сайтом
> > > проекту і одночасно -
>
> > > базою знань/посилань по всьому, що стосу тьсянашої
>
> > тематики
> > > 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які
> з'являться
> > в
> > > онлайн і друкованих виданнях
> > >
> > >
> > > Детальніше про кожен з пунктів - нижче.
> > > Що потрібно від кожного і яка з цього користь?
> > >
> > > Від кожного з нас потрібні лише дві штуки - розуміння і
> > участь.
> > > Розуміння того, що цей
>
> > > проект скерований на розвиток сфери, у якій кожен з нас працю і
> участь
>
> > > через проведення
> > > презентацій-семінарів, написання статтей, розкрутку та інформування.
> > >
> > > European Journalism Center пообіцяв нам невеликий грант на цей
> проект,
> > і
>
> > > тому, ми сподіва мося,
>
> > > що люди, які проводитимуть семінари отримають за це гроші. Втім,
> гроші
> > -
> > > далеко не найцікавіша
>
> > > вигода. Така масштабна акція послугу чудовою трибуною для всіх її
>
> > учасників
> > > і дасть можливість
> > > не лише розповісти про власні проекти, але й показати себе як
> > спеціаліста у
> > > тій чи іншій області.
> > >
> > > Пересічні люди не мають уявлення як користуватися RSS потоками,
>
> > вікіпеді ю,
> > > блогами і як
> > > розумно використовувати всі ті інструменти, які пропону сьогодні
>
> > інтернет.
> > > Серед цих людей
> > > багато дійсно розумних і цікавих людей, з якими інтернет став би ще
> > > багатшим.
> > >
> > > Детальніше по пунктах:
> > > (почнемо з кінця)
> > >
> > > 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в онлайн і
> > > друкованих виданнях
> > > Тут, думаю, все ясно. Багато в кого ці статті і презентації вже
> > готові,
> > > якщо не в комп'ютері, то
>
> > > в голові. Ви писали і пишете ці речі у своїх бло ах - тепер нагода
> > сказати
> > > про це голосніше..
> > > з посиланням на бло и, звичайно )
>
> > >
> > > 2. Сайт
> > > Сайт буде запущено на вордпресі, до кінця цього тижня. Він стане
>
> > > збірником посилань на тематичні бло и і,
> > > власне, бло ом про цей проект. Попередня назва - "Новітні
>
> > > інтеренет-технології" звучить не дуже,
> > > зате інформативно для пересічного громадянина. Якби хтось придумав
> > кращу
> > > назву - було би добре )
> > >
> > > 3. Семінари/презентації
> > >
> > >
>
> > > Орі нтовні теми семінарів/доповідей/презентацій/тренінгів:
> > > Концепція web 2.0
> > > Бло и. Українська бло осфера
>
> > > Використання RSS
> > > Wiki * можливості використання
> > > Соціальні мережі
> > > Громадянська журналістика
> > >
>
> > > Мета доповідей * показати які можливості відкрива перед людьми
>
> > інтернет
> > > сьогодні і пояснити, яким чином він може бути використаний з користю.
> > >
>
> > > Орі нтовна дата проведення: квітень-травень 2008 року.
>
> > >
> > > Слід розраховувати на аудиторію близько 50 осіб на одному семінарі,
> > більше -
> > > буде неефективно.
> > >
>
> > > Місця проведення - орі нтовно - КПІ, НУУ ім. Т. Шевченка, Могилянка.
>
> > >
> > >
> > > Проектори та інтернет будуть забезпечені.
> > >
> > >
>
> > > Орі нтовний час одної доповіді * 1 година. запитання та обговорення -
> 30
> > > хвилин.
> > >
> > >
> > > Всього шість різних доповідей, по дві на тиждень. Плану ться проводити
>
> > їх
> > > "паралельно"
> > > у трьох ВИШах, з метою охопити якнайбільшу аудиторію. Таким чином,
> > всього
> > > буде проведено
> > > 18 доповідей
> > >
> > >
> > >
> ***********************************************************************
> > >
>
> > > Чека мо на ваші заявки, ідеї, пропозиції і конструктивну критику )
> > >
> > > Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.Можливо сенс присвятити

Yana Salakhova

unread,
Mar 6, 2008, 5:00:18 AM3/6/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Ярослав, порада з досвіду:
для зустрічі накидай план коммунікаційної стратегії враховуючи безліч коментарів, щоб була якась картина перед очима.

П.С. щодо профессіоналів - ООН також не проти тренінгу по новим медіа, можу просприяти в організації, але це маэ бути якісно.

>>> yaaz...@gmail.com 05/03/2008 21:52 >>>
Після всих цих реплік я став дивитися на це питання трохи інакше. Дійсно, це
не э пріоритетним напрямком.
Втім, деякі ідеї з приводу "як малою кров*ю зробити цікавий інфопривід" у
мене э. Якщо у когось ще з*явиться
можливість кинути кудись готову статтю, то не бачу причини такую можливістю
не скористатися.

у будь-якому разі, ще раз дякую за відповіді! )

05.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:
>
> Ярославе,
>
> я написав свою репліку, бо не сильно вникав у суть проекту за межами
> "просвітництва серед молоді" (а в першому листі э третій пункт плану
> про публікації у ЗМІ).
>
> Зрештою це твій проект - тобі визначати цілі та пріоритетність
> завдань. Проте усі захвилювалися, щоб ти марно не витрачав свої
> ресурси (наприклад, час) на малоефектині дії.
>
> Наша добровільна підтримка в окремих напрямках - це теж твої ресурси.
> Але, здаэться, добровольців для роботи зі ЗМІ ти навряд чи знайдеш.
> Якщо ти знаэш, як малою кров"ю зробити з цього цікавий інфопривід і
> отримати coverage у пресі, то це буде тільки плюс для проекта. Проте,
> як бачиш, більшість скептично ставиться до "піару" цього проекту з
> різних причин. Наприклад, я поки що не бачу, хто може зацікавится
> таким інфоприводом, окрім кількох періодичних видань для студентів.
>
>
>
> 2008/3/5 Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:
>
> > 1. то распыление усилий.
> > 2. Офлайн нынче дорог и тяжёл для оценки, для того чтобы продвинуться в
> > офлайне часто требуется больше времени, чем в онлайне. По тому прессу и
> > телевидение я отношу к непрактичным инструментам продвижения, поскольку
> тоже
> > самое время можно более полезно потратить в онлайне или работая со
> > студентами.
> >
> >
> >
> > 05.03.08, Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com> написал(а):
> > > ухх... як всі не люблять оффлайнові видання! ) Може і э в цьому
> рація,
> > просто зв"язатися з виданнями і дати їм статті на публікацію - не надто
> > тяжко. Статті э, видання будуть лише раді. Ми вже робимо презентації -
> > чудовий інформаційний привід. Матимемо сайт. Чому б не використати цей
> > потенціал на повну?
> > >
> > > 1. Не бачу нічого поганого у значному розширенні ЦА малим
> коштом
> > > 2. не зовсім розумію про що ти
> > >
> > >
> > >
> > > 05.03.08, Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:
> > > >
> > > > Ярослав, мне кажется ты
> > > >
> > > >
> > > > значительно расширяешь нашу ЦА
>
> > > > делаешь ставку на непрактичные каналы продвиженияИмхо, лучшее -
> работа
>
> > конкретно с молодыми людьми, чей мозг открыт для "нового" и которые
> полны
> > духа нтузиазма и новаторства.
> > > >
> > > >
> > > > 05.03.08, Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com> написал(а):
> > > >
> > > > > Так Володю, я погоджуюсь, що ці люди навряд чи одразу стануть
> > блогерами, але мета проекту - не лише ініціювати появу нових, але й
> > заохотити людей користуватися тими, що вже існують. І не лише блогами.
> Немаэ
> > сенсу проводити цю агітацію в інтернеті, тут і так у цьому плані
> порядок.
> > Слід якраз залучати інших людей. Саме тих людей, які хоч і мають доступ,
> але
> > не використовують інтернет. З ними українська інтернет-спільнота стане
> > цікавішою і сильнішою.
> > > > >
> > > > > Власне, мова не лише про "професіоналів". Просто семінарами і
> > посиланнями з наших блогів ми охопимо зовсім невелику частку
> цільової(див.
> > вище) аудиторії. Охоплення за допомогою офлайнових ЗМІ буде НАБАГАТО
> > більшим.
> > > > >
> > > > >
> > > > > 05.03.08, Volodymyr Dehtyarov <vdeht...@gmail.com>:
> > > > >
> > > > > > Ярославе, підтримую Максона.
> > > > > > Часто випадкові люди середнього віку навряд чи стануть "early
> > adopters" блогів.
> > > > > > Друкована преса і ТБ маэ широкий охват, проте чи ця аудиторія
> часто
> > користуэться інтернетом, зокрема блогами? Сумніваюсь.
> > > > > > Якщо вже мета проекту - ініціювати появу нових блогів, слід
> > оріэнтуватись на вже активних користувачів, які зараз э "споживачами"
> > інформації, і показувати переваги активного ведення блогів.
> > > > > >
> > > > > > Проте це просто думки на тему, не хочу нав'язуватись ))))
> > > > > >
> > > > > > Володимир
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > 2008/3/5 Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com>:
> > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Ні, доповіді по вузах - лише частина і інформаційний привід.
> Вища
> > ціль - зацікавити ще більше людей, часто випадкових, середнього віку.
> > Журналістів і просто професіоналів, які могли би писати блоги чи
> створювати
> > корисний вміст в інтернеті. Для цих людей буде функціонувати сайт, на
> якому
> > можна буде знайти всю потрібну інформацію.
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > 05.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.p...@gmail.com>:
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > > Ярослав, здаэться, потрібні повні аудиторії зацікавлених
> > студентів у
> > > > > > > > вузах, які потім почнуть практично користуватися набутими
> > навичками -
> > > > > > > > для цього потрубне анонсування в студентському середовищі.
> Чи
> > буде
> > > > > > > > діяльність висвітелна у пресі - байджуе.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > 2008/3/5 Ярослав Ажнюк <yaaz...@gmail.com>:
> > > > > > > >
> > > > > > > > Максон
> > > > > > > >
> > > > > > > > maxon.p...@gmail.com
> > > > > > > > +38 066 783 4648
> > > > > > > > ICQ 299 772 601
> > > > > > > > http://blogobig.com
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > --
> > > > > > > з найкращими побажаннями,
> > > > > > > Ярослав Ажнюк,
> > > > > > >
> > > > > > > ЛАМП! культура і мистецтво (www.lamp.in.ua)
> > > > > > >
> > > > > > > контакт:
> > > > > > > icq: 233178558
> > > > > > > моб: 80506404168
> > > > > > > ЖЖ: kid-06
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > --
> > > > > з найкращими побажаннями,
> > > > > Ярослав Ажнюк,
> > > > > ЛАМП! культура і мистецтво (www.lamp.in.ua)
> > > > >
> > > > > контакт:
> > > > > icq: 233178558
> > > > > моб: 80506404168
> > > > > ЖЖ: kid-06
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > --
> > > > С уважением,
> > > > Роман Рыбальченко aka Cooluck
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > --
> > > з найкращими побажаннями,
> > > Ярослав Ажнюк,
> > > ЛАМП! культура і мистецтво (www.lamp.in.ua)
> > >
> > > контакт:
> > > icq: 233178558
> > > моб: 80506404168
> > > ЖЖ: kid-06
> > >
> > >
> >
> >
> >
> > --
> > С уважением,
> > Роман Рыбальченко aka Cooluck
> >
> > >
> >
>
>
>
> --
> Максон
>
> maxon.p...@gmail.com
> +38 066 783 4648
> ICQ 299 772 601
> http://blogobig.com
>
>
> >
>


--
з найкращими побажаннями,
Ярослав Ажнюк,

Olesya Storozhuk

unread,
Mar 6, 2008, 2:08:58 PM3/6/08
to kyiv-minibars
комплексна спам-розсилка.
недорого. безкоштовно)

+ можливо, студзмі. також друковані

Олеся

Katya Kholodylo:
> -- Привіт, БарКемпери!
>
> Хто був на першому київському мініБарі той чув (а хто не був, то нехай хоч
> зараз почитає), що у квітні-травні планується організувати
> медійно-просвітницьку
> атаку, з метою інформувати українців про веб2.0 технології та про те, як
> розумно
> і з користю використовувати інтернет.
>
>
> Зараз є три основні напрямки діяльності:
>
> 1. Підготовка до семінарів-презентацій, які будуть проведені по київських
> ВИШах
> 2. Створення і наповнення сайту, який стене офіційним сайтом
> проекту і одночасно -
> базою знань/посилань по всьому, що стосуєтьсянашої тематики
> 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в
> онлайн і друкованих виданнях
>
> Детальніше про кожен з пунктів - нижче.
> Що потрібно від кожного і яка з цього користь?
>
> Від кожного з нас потрібні лише дві штуки - розуміння і участь.
> Розуміння того, що цей
> проект скерований на розвиток сфери, у якій кожен з нас працює і участь
> через проведення
> презентацій-семінарів, написання статтей, розкрутку та інформування.
>
> European Journalism Center <http://www.ejc.net/> пообіцяв нам невеликий
> грант на цей проект, і тому, ми сподіваємося,
> що люди, які проводитимуть семінари отримають за це гроші. Втім, гроші -
> далеко не найцікавіша
> вигода. Така масштабна акція послугує чудовою трибуною для всіх її учасників
> і дасть можливість
> не лише розповісти про власні проекти, але й показати себе як спеціаліста у
> тій чи іншій області.
>
> Пересічні люди не мають уявлення як користуватися RSS потоками, вікіпедією,
> блогами і як
> розумно використовувати всі ті інструменти, які пропонує сьогодні інтернет.
> Серед цих людей
> багато дійсно розумних і цікавих людей, з якими інтернет став би ще
> багатшим.
>
> Детальніше по пунктах:
> (почнемо з кінця)
>
> 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в онлайн і
> друкованих виданнях
> Тут, думаю, все ясно. Багато в кого ці статті і презентації вже готові,
> якщо не в комп'ютері, то
> в голові. Ви писали і пишете ці речі у своїх блоґах - тепер є нагода сказати
> про це голосніше..
> з посиланням на блоґи, звичайно )
>
> 2. Сайт
> Сайт буде запущено на вордпресі, до кінця цього тижня. Він стане
> збірником посилань на тематичні блоґи і,
> власне, блоґом про цей проект. Попередня назва - "Новітні
> інтеренет-технології" звучить не дуже,
> зате інформативно для пересічного громадянина. Якби хтось придумав кращу
> назву - було би добре )
>
> 3. Семінари/презентації
>
> Орієнтовні теми семінарів/доповідей/презентацій/тренінгів:
>
> 1. Концепція web 2.0
> 2. Блоґи. Українська блоґосфера
> 3. Використання RSS
> 4. Wiki - можливості використання
> 5. Соціальні мережі
> 6. Громадянська журналістика
>
> Мета доповідей - показати які можливості відкриває перед людьми інтернет
> сьогодні і пояснити, яким чином він може бути використаний з користю.
>
> Орієнтовна дата проведення: квітень-травень 2008 року.
>
> Слід розраховувати на аудиторію близько 50 осіб на одному семінарі, більше -
> буде неефективно.
>
> Місця проведення - орієнтовно - КПІ, НУУ ім. Т. Шевченка, Могилянка.
>
> Проектори та інтернет будуть забезпечені.
>
> Орієнтовний час одної доповіді - 1 година. запитання та обговорення - 30
> хвилин.
>
> Всього шість різних доповідей, по дві на тиждень. Планується проводити їх
> "паралельно"
> у трьох ВИШах, з метою охопити якнайбільшу аудиторію. Таким чином, всього
> буде проведено
> 18 доповідей
>
> ***********************************************************************
>
> Чекаємо на ваші заявки, ідеї, пропозиції і конструктивну критику )
>
> Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.
> Можливо є сенс присвятити березневий мінібар, або його частину цій акції.

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 6, 2008, 3:19:08 PM3/6/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
чудово )

06.03.08, Olesya Storozhuk <unis...@srk.kiev.ua>:

Ivan Kucherenko

unread,
Mar 6, 2008, 5:05:07 PM3/6/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Привет всем,


2. Сайт 
    Сайт буде запущено на вордпресі, до кінця цього тижня. Він стане збірником посилань на тематичні блоґи і, 
власне, блоґом про цей проект. Попередня назва - "Новітні інтеренет-технології" звучить не дуже,
зате інформативно для пересічного громадянина. Якби хтось придумав кращу назву - було би добре )

Как вариант для названия сайта, или по крайней мере урла, предлагаю 2UA, смысловая нагрузка достаточно обширная, свободные зоны не занятые дорвеями и порно-сайтами также вроде бы есть ;)

______________________________________________
Regards, Ivan A. Kucherenko

Tel.: +380 (50) 637-61-27, +380 (67) 640-46-00
WWW: http://www.vano.com.ua
E-Mail: i...@vano.com.ua
ICQ: 2366466
Skype/GTalk/LiveMSN: kucherenko.ivan

Светлана Олишевская

unread,
Mar 14, 2008, 9:23:46 AM3/14/08
to kyiv-minibars
Ярослав, я в основном работаю с людьми среднего возраста и старше.
Им тяжело воспринимать технологии web 2.0. на бумаге, в офф-лайн.
Тексты о web 2.0 в офф-лайн изданиях смогут понять только те, кто уже
пользуется технологиями.
А тех, кто не пользуется - надо обучать в практическом он-лайн
режиме.

Для них настроить блог или пройти регистрацию на платформе типа ЖЖ -
большая проблема. Я уже не говорю о настройке и продвижении.

Они предпочитают общаться и обмениваться информацией вживую, по
телефону, во время встречь.
У них несколько другой менталитет.



On Mar 5, 7:29 pm, "Ярослав Ажнюк" <yaazhn...@gmail.com> wrote:
> )) ок, я бачу що багато хто проти, досі не розумію чим нам загрожують
> мінімальні зусилля для подання текстів, які ми пишемо у неті, в оффлайн.
> Наполягати не буду, остаточно вирішимо це при зустрічі.
>
> Дякую за відповіді!
>
> 05.03.08, Alex Riabtsev <alex.riabt...@gmail.com>:
>
>
>
>
>
> > согласен, это Ярославу сказало уже человек 5, если я не ошибся :)
>
> > С.
>
> > 2008/3/5 Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:
>
> > > Я говорил о текущем этапе, Александр.
> > > Я не против расширения, но усилия сейчас нужно сконцентрировать на
> > молодёжи.
>
> > > 2008/3/5, Alex Riabtsev <alex.riabt...@gmail.com>:
>
> > > > Рома,
>
> > > > в расширении не вижу ничего плохого, но не "кавалерийским наскоком", а
> > > > планомерным движением, начиная с молодежи. :)
>
> > > > С.
>
> > > > 2008/3/5 Роман Рыбальченко <ad...@cooluck.kiev.ua>:
>
> > > > > Ярослав, мне кажется ты
>
> > > > > значительно расширяешь нашу ЦА
>
> > > > > делаешь ставку на непрактичные каналы продвиженияИмхо, лучшее -
> > работа
>
> > > > > конкретно с молодыми людьми, чей мозг открыт для "нового" и которые
> > > полны
> > > > > духа энтузиазма и новаторства.
>
> > > > > 05.03.08, Ярослав Ажнюк <yaazhn...@gmail.com> написал(а):
>
> > > > > > Так Володю, я погоджуюсь, що ці люди навряд чи одразу стануть
> > > блогерами,
> > > > > але мета проекту - не лише ініціювати появу нових, але й заохотити
> > людей
> > > > > користуватися тими, що вже існують. І не лише блогами. Немає сенсу
> > > проводити
> > > > > цю агітацію в інтернеті, тут і так у цьому плані порядок. Слід якраз
> > > > > залучати інших людей. Саме тих людей, які хоч і мають доступ, але не
> > > > > використовують інтернет. З ними українська інтернет-спільнота стане
> > > > > цікавішою і сильнішою.
>
> > > > > > Власне, мова не лише про "професіоналів". Просто семінарами і
> > > посиланнями
> > > > > з наших блогів ми охопимо зовсім невелику частку цільової(див. вище)
> > > > > аудиторії. Охоплення за допомогою офлайнових ЗМІ буде НАБАГАТО
> > більшим.
>
> > > > > > 05.03.08, Volodymyr Dehtyarov <vdehtya...@gmail.com>:
>
> > > > > > > Ярославе, підтримую Максона.
> > > > > > > Часто випадкові люди середнього віку навряд чи стануть "early
> > > adopters"
> > > > > блогів.
> > > > > > > Друкована преса і ТБ має широкий охват, проте чи ця аудиторія
> > часто
> > > > > користується інтернетом, зокрема блогами? Сумніваюсь.
> > > > > > > Якщо вже мета проекту - ініціювати появу нових блогів, слід
> > > > > орієнтуватись на вже активних користувачів, які зараз є
> > "споживачами"
> > > > > інформації, і показувати переваги активного ведення блогів.
>
> > > > > > > Проте це просто думки на тему, не хочу нав'язуватись ))))
>
> > > > > > > Володимир
>
> > > > > > > 2008/3/5 Ярослав Ажнюк <yaazhn...@gmail.com>:
>
> > > > > > > > Ні, доповіді по вузах - лише частина і інформаційний привід.
> > Вища
> > > ціль
> > > > > - зацікавити ще більше людей, часто випадкових, середнього віку.
> > > Журналістів
> > > > > і просто професіоналів, які могли би писати блоги чи створювати
> > корисний
> > > > > вміст в інтернеті. Для цих людей буде функціонувати сайт, на якому
> > можна
> > > > > буде знайти всю потрібну інформацію.
>
> > > > > > > > 05.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.pugov...@gmail.com>:
>
> > > > > > > > > Ярослав, здається, потрібні повні аудиторії зацікавлених
> > > студентів у
> > > > > > > > > вузах, які потім почнуть практично користуватися набутими
> > > навичками
> > > > > -
> > > > > > > > > для цього потрубне анонсування в студентському середовищі.
> > Чи
> > > буде
> > > > > > > > > діяльність висвітелна у пресі - байджуе.
>
> > > > > > > > > 2008/3/5 Ярослав Ажнюк <yaazhn...@gmail.com>:
>
> > > > > > > > > > Добре, це буде пізніше, але це дуже потрібно. Нам потрібен
> > > якомога
> > > > > більший
> > > > > > > > > > інформаційний фронт. Корисними такою будуть виходи на
> > пресу,
> > > > > друковані
> > > > > > > > > > видання і, звичайно ж, онлайн. Телебачення - також добре
> > )))
>
> > > > > > > > > > 2008/3/5, Yana Salakhova <SALAK...@unhcr.org>:
>
> > > > > > > > > > > Можу проанонсувати серед студенстьких медіа і молодіжних
> > > НУО,
> > > > > оскільки
> > > > > > > > > > вони ваша цільова аудиторія.
>
> > > > > > > > > > > >>> yaazhn...@gmail.com 04/03/2008 22:41 >>>
>
> > > > > > > > > > > Дякую!
>
> > > > > > > > > > > Також, можеш подумати про представлення/анонсування
> > > осіннсього
> > > > > київського
> > > > > > > > > > > баркемпу.
> > > > > > > > > > > І коли буде сайт, думаю буде доцільно поставити обмін
> > > > > посиланнями з
> > > > > > > > > > >http://blogobig.com
>
> > > > > > > > > > > 04.03.08, Maxon Pugovsky <maxon.pugov...@gmail.com>:
>
> > > > > > > > > > > > можу зробити доповідь про бло и і прочитати її тричі у
> > > різних
> > > > > вузах.
>
> > > > > > > > > > > > 2008/3/4 Katya Kholodylo <yaka...@gmail.com>:
> ...
>
> read more >>- Hide quoted text -
>
> - Show quoted text -

Serhiy Danylenko

unread,
Mar 14, 2008, 9:32:43 AM3/14/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
> У них несколько другой менталитет.

І що тепер з ними робити?


2008/3/14 Светлана Олишевская <svet...@gmail.com>:



--
З повагою і хорошим настроєм, головний редактор Сергій Даниленко

-----------------------
Редакція Інтернет-видання "ХайВей"
Web http://www.h.ua, http://deepmemo.com
Пишіть на E-mail s...@h.ua
Контактуйте в ICQ 103-852-107
Читайте blog http://danylenko.com
Улюблені цитати http://deepmemo.com/daniel/weblog/
Спілкуймося на Facebook http://www.facebook.com/p/Serhiy_Danylenko/671865907
Співпрацюймо на LinkedIn http://www.linkedin.com/pub/4/3ba/64b
Контактуйте через Skype serhiy.danylenko
Телефонуйте на моб. +38.067.444.37.81
Контактуйте з офісом +38.044.206.43.04

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 14, 2008, 9:48:41 AM3/14/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Світлано, ми не обговорювали можливість спілкуватися з людьми "такого менталітету" особисто, бо у нас її просто немає. Мова йшла про те, що саме ци людям простіше отримувати інформацію з друкованих засобів, ніж з електронних. Врешті решт, ми прийшли до висновку, що людям такого менталітету, про який ви говорите вже дійсно тяжко чимось допомогти і вирішили зосередитися на молоді та студентах.

14.03.08, Serhiy Danylenko <s...@h.ua>:

Стас Рудый

unread,
Mar 14, 2008, 10:16:29 AM3/14/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Все зависит от текста, но сдается мне, что говорить Б не сказав А еще рановато - прессы студенческий а-ля "Боевой листок" или там "5 баллов" вполне достаточно на этом этапе

2008/3/14, Светлана Олишевская <svet...@gmail.com>:

FireON

unread,
Mar 23, 2008, 6:31:29 AM3/23/08
to kyiv-minicamps
Максоне, якщо бажаєш провести доповідь в КПІ, зв'яжись зі мною.
Інфрормаціний відділ студради допоможе з організацією, тим більше, ми
зараз працюємо над студентським електронним тижневиком, що
розсилатиметься через Google Groups - його цільова аудиторія якраз
зможе скласти аудиторію слухачів твоєї доповіді.

On Mar 4, 8:23 pm, "Maxon Pugovsky" <maxon.pugov...@gmail.com> wrote:
> можу зробити доповідь про блоґи і прочитати її тричі у різних вузах.
>
> 2008/3/4 Katya Kholodylo <yaka...@gmail.com>:
>
>
>
>
>
> > -- Привіт, БарКемпери!
>
> > Хто був на першому київському мініБарі той чув (а хто не був, то нехай хоч
> > зараз почитає), що у квітні-травні планується організувати
> > медійно-просвітницьку
> > атаку, з метою інформувати українців про веб2.0 технології та про те, як
> > розумно
> > і з користю використовувати інтернет.
>
> > Зараз є три основні напрямки діяльності:
>
> > 1. Підготовка до семінарів-презентацій, які будуть проведені по київських
> > ВИШах
> > 2. Створення і наповнення сайту, який стене офіційним сайтом
> > проекту і одночасно -
> > базою знань/посилань по всьому, що стосуєтьсянашої тематики
> > 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в
> > онлайн і друкованих виданнях
>
> > Детальніше про кожен з пунктів - нижче.
> > Що потрібно від кожного і яка з цього користь?
>
> > Від кожного з нас потрібні лише дві штуки - розуміння і участь.
> > Розуміння того, що цей
> > проект скерований на розвиток сфери, у якій кожен з нас працює і участь
> > через проведення
> > презентацій-семінарів, написання статтей, розкрутку та інформування.
>
> > European Journalism Center пообіцяв нам невеликий грант на цей проект, і
> > тому, ми сподіваємося,
> > що люди, які проводитимуть семінари отримають за це гроші. Втім, гроші -
> > далеко не найцікавіша
> > вигода. Така масштабна акція послугує чудовою трибуною для всіх її учасників
> > і дасть можливість
> > не лише розповісти про власні проекти, але й показати себе як спеціаліста у
> > тій чи іншій області.
>
> > Пересічні люди не мають уявлення як користуватися RSS потоками, вікіпедією,
> > блогами і як
> > розумно використовувати всі ті інструменти, які пропонує сьогодні інтернет.
> > Серед цих людей
> > багато дійсно розумних і цікавих людей, з якими інтернет став би ще
> > багатшим.
>
> > Детальніше по пунктах:
> > (почнемо з кінця)
>
> > 3. Підготовка якісних статей і презентацій, які з'являться в онлайн і
> > друкованих виданнях
> > Тут, думаю, все ясно. Багато в кого ці статті і презентації вже готові,
> > якщо не в комп'ютері, то
> > в голові. Ви писали і пишете ці речі у своїх блоґах - тепер є нагода сказати
> > про це голосніше..
> > з посиланням на блоґи, звичайно )
>
> > 2. Сайт
> > Сайт буде запущено на вордпресі, до кінця цього тижня. Він стане
> > збірником посилань на тематичні блоґи і,
> > власне, блоґом про цей проект. Попередня назва - "Новітні
> > інтеренет-технології" звучить не дуже,
> > зате інформативно для пересічного громадянина. Якби хтось придумав кращу
> > назву - було би добре )
>
> > 3. Семінари/презентації
>
> > Орієнтовні теми семінарів/доповідей/презентацій/тренінгів:
> > Концепція web 2.0
> > Блоґи. Українська блоґосфера
> > Використання RSS
> > Wiki - можливості використання
> > Соціальні мережі
> > Громадянська журналістика
>
> > Мета доповідей - показати які можливості відкриває перед людьми інтернет
> > сьогодні і пояснити, яким чином він може бути використаний з користю.
>
> > Орієнтовна дата проведення: квітень-травень 2008 року.
>
> > Слід розраховувати на аудиторію близько 50 осіб на одному семінарі, більше -
> > буде неефективно.
>
> > Місця проведення - орієнтовно - КПІ, НУУ ім. Т. Шевченка, Могилянка.
>
> > Проектори та інтернет будуть забезпечені.
>
> > Орієнтовний час одної доповіді - 1 година. запитання та обговорення - 30
> > хвилин.
>
> > Всього шість різних доповідей, по дві на тиждень. Планується проводити їх
> > "паралельно"
> > у трьох ВИШах, з метою охопити якнайбільшу аудиторію. Таким чином, всього
> > буде проведено
> > 18 доповідей
>
> > ***********************************************************************
>
> > Чекаємо на ваші заявки, ідеї, пропозиції і конструктивну критику )
>
> > Обговорення вестимемо поки-що у цій групі.Можливо є сенс присвятити
> > березневий мінібар, або його частину цій акції.
>
> > _________________________
> > З найкращими побажаннями,
> > Ктерина Холодило
> > Ярослав Ажнюк
>
> > lamp.in.ua
> > З найкращими побажаннями,
> > Холодило Катя
>
> >www.lamp.in.ua
> > icq: 303292484
>
> --
> Максон
>
> maxon.pugov...@gmail.com

Ярослав Ажнюк

unread,
Mar 23, 2008, 6:35:35 AM3/23/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
що стосується доповідей у кпі, то вже все домовлено, аудиторія 279, перший корпус,дати і час будуить сьогодні ввечері.
ми будемо дуже вдячні за допомогу з розсилкою, але це десь за тиждень.

23.03.08, FireON <seme...@gmail.com>:

Стас Рудый

unread,
Mar 23, 2008, 7:23:50 AM3/23/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
А как дела с флаерами и листовками - мы так можем не успеть напечатать

2008/3/14, Стас Рудый <stas...@gmail.com>:

Maxon Pugovsky

unread,
Mar 23, 2008, 3:07:03 PM3/23/08
to kyiv-m...@googlegroups.com
Інформацію про розклад моїх виступів я очікую від Каті Холодило, від
якої і отримував всю попередню інфу. Саме з Катею і буду погоджувти,
коли і де зможу виступити.


2008/3/23 FireON <seme...@gmail.com>:

--

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages