LegalCamp - мінікемп про правові аспекти Інтернет-бізнесу

Yaroslav Azhnyuk

to kyiv-m...@googlegroups.com
Нарешті ця група повертається до діяльності за призначенням )

Кілька днів тому говорили про мінікемп по картографічних сервісах,
сьогодні я анонсую LegalCamp, попередня дата - 12 грудня

Тематика події:
  • правове регулювання в Інтернеті/інтернет-законодавство
  • захист інтелектуальної власності
  • правові аспекти інтернет бізнесу

Тема, по-моєму, дуже актуальна, структурованої інформації по цьому питанню ніде немає так що мінікемп дозрів дуже вчасно )

Координатор проекту - Борис Батуринець, управляючий партнер ЮФ "Батуринець і партнери". Зараз ще шукаємо двох людей у команду - приєднуйтесь. Пишіть на in...@legalcamp.org.ua, або тут у групі

у проекту вже є блог - www.legalcamp.org.ua , тут буде актуальна інформація.
Обговорення буде проходити у гугл-групі: http://groups.google.com/group/legalcamp
Зареєструватися на подію можна вже зараз: http://legalcamp.eventbrite.com/

Ярослав

--

Yaroslav Azhnyuk director of Internet Initiatives NGO, Kyiv

yaaz...@gmail.com | http://internetinitiatives.org/

mobile:+380506404168 | skype: yaroslav.azhnyuk

LinkedIn | Facebook | Twitter | Livejournal | Vkontakte

Boris Baturinets

to kyiv-minicamps
Всем, Всем.

Нужна помощь в организации конференции LegalCamp.

Нужен пиарщик или активные люди, которые будут помогать с
распространение информации в инете.

по Лигалкемп вся инфо здесь www.legalcamp.org.ua

мои контакты
Борис Батуринец