Loodsdienst KVEdam 2020

arja van der knijff

to Kvedam--n...@googlegroups.com
Beste  leden,

Het is bijna weer zo ver.
1 April begint het nieuwe kano seizoen. Dat betekent dat jullie weer mogen nadenken wanneer je loodsdienst wilt draaien.
Daarom vraag ik jullie voor 5 Maart een 1e, 2e en 3e voorkeur aan te geven voor een donderdag avond  tussen 1 April en 31 Oktober  2020 ( m.u.v. Hemelvaartsdag 21 Mei) , zodat ik je in kan roosteren op een van deze dagen.
Geef je geen dagen op voor 5 Maart dan ga ik er van uit dat je altijd kan en wordt je ingedeeld.
Data kun je doorgeven aan  info @kvedam.nl

Met vriendelijke groet,

Arja van der Knijff
Bestuurslid

arjavanderknijff

to Kvedam--n...@googlegroups.com
Reminder voor de loodsdienst.

En vergeet de gezellige vrijdagavond niet!  Van ongeveer 8 tot 9 uur een interessante lezing natuur langs de waterkant en daarna een gezellige borrel
Tot vrijdag !

Beste  leden,

Het is bijna weer zo ver.
1 April begint het nieuwe kano seizoen. Dat betekent dat jullie weer mogen nadenken wanneer je loodsdienst wilt draaien.
Daarom vraag ik jullie voor 5 Maart een 1e, 2e en 3e voorkeur aan te geven voor een donderdag avond  tussen 1 April en 31 september  2020 ( m.u.v. Hemelvaartsdag 21 Mei) , zodat ik je in kan roosteren op een van deze dagen.
Geef je geen dagen op voor 5 Maart dan ga ik er van uit dat je altijd kan en wordt je ingedeeld.
Data kun je doorgeven aan  info@kvedam.nl of arjavand...@gmail.com