Haftalık Bülten ( 20 Kasım 2020 )

1 view

editor

to kuran...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“Aralarında hükmetmeleri için Allah’a ve Resûlü’ne çağırıldıkları zaman,
mü’minlerin sözü sadece 'işittik ve itaat ettik' demeleridir.
Felâha, kurtuluşa kavuşacak olanlar işte bunlardır.”

(Bakara, 2 / 195)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Kur'an Ziyafetleri (Muhtelif) / Hilmi Cemal - Tevbe - Nasr - İhlas Sureleri

Hafız Ali Osman Atakul (Görüntülü Kur'an Talimi) / 49 Enbiya 87 Hafız Ali Osman ATAKUL

Abdulbasit Abdussamed (Komple Video Hatim) / 16. Cüz

Tefsir Dersleri - Sinan Yılmaz - Ayet Ayet / 016 - Bakara Suresi 23 - 24. Ayetler, Şüpheniz var mı?
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
iyilik
dua1
Evlilik kader midir?
FEYYAZTV ESERLERİ

"Gözümün Nuru Namaz" isimli bu çalışmamızda Namazın kıymeti; ayetler, hadisler ve islam alimlerinin sözleri ile anlatılmaktadır. Ayrıca eserimizde namazı terk etmenin fıkhi hükmü, namaz kılmayan kişinin dehşetli bir cezaya çarptırılmasının sebepleri ve namaz hakkında Bediüzzaman Hazretlerinin yapmış olduğu ikazlar işlenmektedir.

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran Mesajı Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız