Haftalık Bülten ( 15 Ocak 2021 )

editor

to kuran...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“Ey iman edenler! Kendi evlerinizden başka evlere, geldiğinizi farkettirip ev  halkına selâm vermeden girmeyin. Bu sizin için hayırlıdır. Umulur ki, düşünüp anlarsınız.”

(Nûr, 24/27)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Tefsir Dersleri - Prof. Dr. Şadi Eren - Ayet Ayet / Tefsir Dersleri - 05. Bakara Suresi (3 - 5. Ayetler)

Kur'an Ziyafetleri (Muhtelif) / Yasir Şarkavi, Meryem Suresi 12. - 35. Ayetler

İshak Danış (Yüksek Kalite Video Komple Hatim) / 18. Cüz

Kur'an Ziyafetleri (Muhtelif) / Kur'an Ziyafeti, Bünyamin Topcuoğlu
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
bebe1
bebe2
bulut
FEYYAZTV ESERLERİ

Kuran-ı Kerim hakkında merak edilen bir çok sorunun cevabının verildiği bir eser. Kur'an'da ki şiddetli korkutmaların sırrı, müteşabih ayetlerin hikmeti, nesh ve neshin hikmeti, Kur'an'da ki tekrarların sebebi ve daha bir çok soru.

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız