Haftalık Bülten ( 27 Kasım 2020 )

editor

to kuran...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“Onlar mü'minlere karşı alçak gönüllü,
kâfirlere karşı onurlu ve zorludurlar.”

(Mâide, 5 / 54)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Türkiyeli Hafızlarımızdan Aşirler / Medeni Çicekel Ayetel-kürsi

Mustafa İsmail / Mustafa İsmail, Kamer, Tin, Alak ve Kadir Sureleri

Fatih Çollak (Komple Video Hatim) / Fatih Çollak - 21. Cüz

Kur'an Ziyafetleri (Arka Fonlu ve Ayet Mealli) / Naziât, 79 / 1 - 46
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
katil
ahiret
Kalplerin mühürlenmesi ve kader
FEYYAZTV ESERLERİ

Allah'ın varlığını, en inatçı akılları dahi ilzam edecek bir şekilde ispat eden mükemmel bir eser. Bir çiçekten bir böceğe kadar her şeyde ve her yerde Allah'ın varlığının delillerini göstererek materyalist düşüncenin bütün dayanaklarını yerle bir eden muhteşem bir çalışma...

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız