Haftalık Bülten ( 12 Şubat 2021 )

Feyyaz Bilim ve Gelişim Derneği

to kuran...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“...Allah’ı zikretmek en büyük ibadettir....”

(Ankebût, 29/45)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Fatih Çollak (Komple Video Hatim) / Fatih Çollak - 04. Cüz

Kur'an Ziyafetleri (Arka Fonlu ve Ayet Mealli) / Sad, 38 / 1 - 88

Kur'an'a İman / Kur'anda hata ve tezatların olmaması, Kur'anın Allah kelamı olduğunu ispat eder.

Hafız Hayri Görür / Yâsîn, 36 : 77 / 83 ; İbrahim, 14 : 32 / 33
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
tarik

Kapıyı Çalan Yıldız

rosetta-nebula
kdk
FEYYAZTV ESERLERİ

Cenab-ı Hakk'ın kainattaki hikmetli faaliyetini biraz tefekkür etmeye ne dersiniz?

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız