Haftalık Bülten ( 13 Kasım 2020 )

editor

to kuran...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“...Kendi ellerinizle kendinizi tehlikeye atmayınız...”

(Bakara, 2 / 195)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Kur'an Ziyafetleri (Muhtelif) / Sadien ve Kasımi'den Esma-ül Hüsna

Fatih Çollak (Komple Video Hatim) / Fatih Çollak - 22. Cüz

Türkiyeli Hafızlarımızdan Aşirler / Davut KIZILKAYA - A'raf, 7 / 54 - 57; Bakara, 2 / 186; Furkan, 25 / 54

Tefsir Dersleri - Prof. Dr. Şadi Eren - Ayet Ayet / Tefsir Dersleri - Karia Suresi
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
ilim2
kaderin-mahkumumu
Cüz-i irade nedir?
FEYYAZTV ESERLERİ

Cenab-ı Hakk'ın kainattaki hikmetli faaliyetini biraz tefekkür etmeye ne dersiniz?

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran Mesajı Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız