Haftalık Bülten ( 11 Eylül 2020 )

1 view

Kur'an'dan Bir Mesaj

to Kur'an'dan Bir Mesaj
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“...Şimdilik onları bağışla, kendilerine güzel davran.”

(Hicr, 15/85)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Kur'an'ın Bilimsel Mucizeleri / Bebeğin rahimdeki üç karanlık devresi

Tefsir Dersleri - Prof. Dr. Şadi Eren - Ayet Ayet / Tefsir Dersleri - Mü'min Suresi ( 47 - 55. Ayetler)

Kur'an Ziyafetleri (Arka Fonlu ve Ayet Mealli) / İbrâhîm, 14 / 1 - 52

Ahmet el-Acmi (Komple Video Hatim) / 25. Cüz
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
kabir7
kabir1
kabir222
FEYYAZTV ESERLERİ

- Meleklerin yaratılış amacı nedir?
- Meleklerin varlığının delilleri nelerdir?
- Başlıca büyük melekler ve görevleri...
- Melekler vazifelerinde hakiki tesire sahip midirler?
- Her ruhu bizzat Hz. Azrail (a.s) mı kabzediyor?

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran Mesajı Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız