Haftalık Bülten ( 26 Şubat 2021 )

Feyyaz Bilim ve Gelişim Derneği

to kura...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

"Ey kavmim! Ölçüyü ve tartıyı adaletle yapın.
İnsanlara eşyalarını eksik vermeyin..."

(Hûd, 11/85)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

Mehmet Emin Ay (Komple Video Hatim) / Mehmet Emin Ay - 21. Cüz

Kur'an Ziyafetleri (Arka Fonlu ve Ayet Mealli) / Tekvîr, 81 / 1 - 31

Kur'an'ın Mucizeleri / Asrımızın filozoflarının tasdikiyle, Kuran Allah'ın kelamıdır

Türkiyeli Hafızlarımızdan Aşirler / Davut KIZILKAYA - Hadid, 57 / 21 - 25
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
kuran23
ecnebiler
meyveler
FEYYAZTV ESERLERİ

Kur'an'ın geçmişden ve gelecekten verdiği haberlerin nasıl doğru çıktığını arkeolojik çalışmalar ve tarihi kayıtlarla ispat eden müstesna bir eser.

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız