Haftalık Bülten ( 19 Şubat 2021 )

Feyyaz Bilim ve Gelişim Derneği

to kura...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“Yoksa onlar, Allah'ın lütfundan verdiği şeyler için
insanları kıskanıyorlar mı?...”

(Nisâ, 4 / 54)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

2009 - Beykent Camii Kur'an Ziyafeti / İshak Danış - Aşir

Mehmet Emin Ay (Komple Video Hatim) / Mehmet Emin Ay - 19. Cüz

Fatih Çollak (Komple Video Hatim) / Fatih Çollak - 10. Cüz

Tefsir Dersleri - Prof. Dr. Şadi Eren - Ayet Ayet / Tefsir Dersleri - Muhammed Suresi ( 20 - 28. Ayetler)
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
Kur’an hiç bir beşer sözüne benzemez.
gfh
edip
FEYYAZTV ESERLERİ

Ehl-i Sünnet alimlerinin kabul ettiği ve bidat ehlinin inkar ettiği şefaat meselesinin hakkaniyetini delilleriyle ortaya koyan ve şefaatin hak olduğunu Kuran ayetleri ve Hadis-i Şeriflerle izah eden bir çalışma.

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız