Haftalık Bülten ( 08 Ocak 2021 )

editor

to kura...@googlegroups.com
Sizin için seçtiğimiz videolar, soru ve cevaplar, makaleler ve tefsir derslerini aşağıda bulabilirsiniz.
RABBİMİZ KUR'AN'DA ŞÖYLE BUYURUYOR

“İşte âhiret yurdu! Biz onu yeryüzünde böbürlenmeyi ve bozgunculuk yapmayı istemeyenlere nasib ederiz. Sonunda kazançlı çıkanlar, fenalıktan sakınanlardır.”

(Kasas, 28/83)

SEÇTİĞİMİZ VİDEOLAR

İshak Danış (Yüksek Kalite Video Komple Hatim) / 01. Cüz

Kur'an Ziyafetleri (Arka Fonlu ve Ayet Mealli) / Nisa, 4 / 80 - 121

Ahmet el-Acmi (Komple Video Hatim) / 22. Cüz

Tefsir Dersleri - Prof. Dr. Şadi Eren - Ayet Ayet / Tefsir Dersleri - Lokman Suresi (34. Ayetler)
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ SORU VE CEVAPLAR
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ MAKALELER
SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ TEFSİR DERSLERİ
FEYYAZTV BELGESEL VİDEOLARIMIZDAN
yer
Örümceğin evi
bitkiler
FEYYAZTV ESERLERİ

Kur'an'ın Allah'ın kelamı olduğunu çok kuvvetli delillerle ispat eden ve bu delillerle Kur'an'a olan imanı ziyadeleştiren ve Kur'an'ın sönmez ve söndürülmez bir güneş olduğunu en inatçı akıllara dahi kabul ettiren mükemmel bir eser.

www.feyyaz.tv
ANDROID UYGULAMALARIMIZ

IOS UYGULAMALARIMIZ

Kur'an'dan bir Mesaj Twitter'da Hizmetinizde!

Kuran'dan Bir Mesaj Twitter Adresine Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Kuran-iKerim.org | Kurantv.net | Binbirhatim.com
Kurantv Facebook | Kuran'dan Bir Mesaj Twitter
Mail grubumuzdan çıkmak için buraya tıklayınız