Nostrifikacija diploma

UltrAna

to kud-...@googlegroups.com
Ciao svima,

Da li moze neko da mi kaze koja je procedura nostrifikacija diplome arhitekture u Portugalu?

Hvala.

Milica Bogdanov

to kud-...@googlegroups.com
Cao Ana!

jedino sto ja znam jeste da postoji jedna komora ili savet za arhitekte i da su oni kako da kazem, glavni po svim pitanjima... evo njihovog kontakta, nemaju nista na engleskom, ali mozes ti da im pises, pa ce ti valjda odgovoriti na pitanja koja imas...

http://arquitectos.pt/index.htm?no=555502

srecno!

to kud-...@googlegroups.com
jao, posle ovoliko vremena neko mi je odgovorio, mnogo ti hvala, ne znam kako da ti zahvalim...
veliki pozdrav, sve najbolje!