Generacija bez sadasnjosti - prva nasa vest :)

Sveta

to KUD Tuga
Juce je dodata prva vest u pravom smislu reci na nas sajt. Zanima me
vase misljenje, ima li smisla stavljati ovakav sadrzaj na sajt, da li
je vest dovoljno obradjena, dobro napisana i sl. Pored toga me zaista
zanima sta mislite o ovom protestu. Veliki pozdrav

https://sites.google.com/site/kudtuga/announcements/geracaoarasca

Petar Stanic

to KUD Tuga
Super odabrana vest!

Moje skromno misljenje je da se nalazimo se u jednom trenutku gde je
sazrela svest ljudi o hitnoj potrebi globalnih promena u nacinu i
sistemu vladanja i rukovodjenja drzavom i drustvom. Gradjanska svest i
inteligencija su potcenjeni od strane vladajucih struktura, kao i od
strane njihovih politickih protvnika.

Zastarelost drzavnih upravljackih sistema na globalnom nivou, u kome
dominiraju ne kompetentni ljudi po profesiji "politicari" bez iskustva
i elementarnog znanja, i u kojima dominiraju korupcija, favorizacija,
protekcionizam, zloupotreba vlasti, nekompetentnost itd. su nas doveli
u situaciju u kojoj se nalazimo. I ocigledno je da niko od njih
nezna...ili ne zeli da zna izlaz iz tog lavirinta ili "finansijske
krize", kako oni kazu.

Zato mislim da svaki ovakav pokret, a narocito ovaj, jer se nalazimo u
Portugalu, zasluzuje punu paznju.

Mislim da je super ideja objavljivanje takvih vesti.

A sta je sa Srbijom? Zar nismo svi otisli iz Srbije iz istog razloga?

Mislim da nam fale vesti iz Srbije, i mislim da bi trebali da se
pridruzimo svakoj ideji koja vodi u napredak drustva u celini.

Mislim da bi bilo dobra da nas se nas sajt bavi objavljivanjem vesti i
informacije i iz oblasti nauke, tehnologije itd.

Informisanost je od ogromnog znacaja za sve nas, zato mislim da treba
da budemo mesto gde mozemo da nadjemo pregrst najnovijih i
najznacajnijih vesti iz svih oblasi.

Veliki pozdrav svima!!!

Natasa P

to KUD Tuga
I vest i komentar su odlicni!

Slazem se da treba publikovati nama u PTu interesantne vesti iz
Srbije.
Trebaju nam volonteri koji lepo pisu ili preradjuju objavljene vesti
iz Srbije ili Portugala radi objavljivanja takvih clanaka na sajtu.
Slobdono napisite svoje clanke i posaljite na email nekome od
urednika, pa cemo mi to sve lepo pregledati i objaviti.

Mogu se angazovati i dopisnici iz Srbije ako su zianteresovani ili
portugalci ako zele da nam se prikljuce.
Svakako sledeci korak ce biti stranice na pt. i engleskom jeziku.

Takodje pozdrav svima i ne zaboravite da je u toku sakupljanje kratkih
biografija o svakom od nas radi objavljivanja na sajtu!

Veliki pozdrav!

p.s. Petre, mi Lisabonci nemamo pojma o nasim ljudima iz Porta, koliko
je nas tamo, da li se negde okupljate i slicno. Pa ako imas vremena i
volje, napisi nesto o tome i povezi ih sa ovim sajtom i grupama ili
pisi sta god mislis da je zanimljivo za ostale. Puno hvala i pozdrav!

Sveta

to KUD Tuga
Pozdrav Petre,
Hvala na komentaru i podrsci! I ja mislim da bi super bilo ako mozes
da nam se prikljucis.

Sto se tice vesti iz Srbije, mislim da bi bilo super stavljati vesti
iz Srbije koje su nekako vezane za nasu situaciju i koje ne bi bile
dnevna politika. Recimo, vezane ili za globalnu sliku Srbije, ili za
emigraciju ili konkretno za Portugal. Mogu da budu i soicijalno
aktivne, ali bi bilo super da bar malo budu eskluzivne, recimo da ih
nema na 5-6 najpopularnijih sajtova u Srbiji, da se ne bi svelo na
prepisivanje njihovih sadrzaja. U suprotnom, bili bi dovoljni RSS-ovi
Blica, B92 i sl. Isto tako, super bi bilo kad bi neke takve vesti
mogli da prevedemo na portugalski, ali za englesku i portugalsku
verziju treba volje, vremena i ljudskih resursa.

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Ja sam sa vama u svakom slucaju kad god zatreba.

Da budem iskren, mislim da je u ovoj fazi dovoljno da se napisu kratki uvodi sa linkovima za najvaznije vesti iz YU, tako da mozemo lako da nadjemo sve vesti na jednom mestu.

Naprimer, juce su bili odzani protesti u hrvatskoj...

naravno da je uredjivanje jednog ovakvog site-a ogroman pposao, i meni je to savrseno jasno. Zato i kazem da bi bilo najbolje da se stvari tako vode...uvod u par reci sa linkom za vest, kad god neko nadje nesto zanimljivo .

A vama svaka cast!!!

Veliki pozdrav

5R