Kako vam se cini sajt i grupa?

Sveta

to KUD Tuga
Pozdrav ljudi i dobrodosli! Mi smo se nesto malo potrudili da dodamo
sajt i ovu grupu ne bi li nam bilo zanimljivije. Meni se cini da nije
tako losa ideja, jer ima milion stvari za koje nismo culi, a koje bi
nam bile korisne. Skoro smo skontali da niko nije cuo za Natasine
predstave, vec znamo da se ljudi koji su na istim univerzitetima
uopste ne poznaju. Neki nasi ljudi postignu uspeh, neki su povezani sa
nasim univerzitetima, nekima trebaju studenti i saradnici. Ako neko
zeli casove plesa, klavira, jezika, mozda bi rado da mu to drzi covek
koga razume i sa kojim je lakse uspostaviti kontakt. Bilo bi nam drago
da cujemo neke vase ideje oko sadrzaja, oko naziva, plejliste DJ Azze
i sl.

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Pozdrav svima,

Mislim da je ideja fenomenalna, i trebalo bi da se ozbiljno poradi na tom projektu. Naime sve komune( italijanska,spanska,francuska, etc) su odlicno povezane radom svojih konzularnih odeljenja, asocijacija, itd, sto nije slucaj sa nama jer ne postoje ni institucije i asocijacije tog tipa.

Evo ja sam ovde vec 5 godina i nisam imao pojma ,a i dalje nemam pojma o radu, stvaralastvu i drustvenom zivotu nasih ljudi u Portugalu.
Za Natasine predstave nemam pojma a voleo bih da znam vise, to jest sve. Voleo bih da znam i sve o ostalima i mislim da je ideja o formiranju jednog takvog mesta i website-a odlicna. Naravno trebalo bi prvo odrediti sto jasnije sta je cilj jednog takvog mesta, to jest, posto smo vec odredili ciljnu grupu( Ljudi sa prostora Ex-Yu) i cilj(povezivanje ljudi iz Ex-Yu), trebalo bi sto preciznije odrediti kakve to koristi moze da nam svima donese i kako da to iskoristimo na najbolji moguci nacin.

Evo ja cu da iskoristim ovu priliku da predstavim svoj sadasnji rad( portugalska strana u pripremi).
Kao nezavisni biznis menadzer radim i kao project manager za www.nbgteam.com i jedan sam od odgovornih za kreiranje projekta www.nbgcreator.com, (easy-to-use, do-it-yourself web solutions), ili na prostom srpsko-hrvatskom jeziku (gotovi website-ovi, skoro potpuno promenljivog dizajna, potpuno prilagodljivi i nadogradivi, namenjeni za ljude sa osnovnim znanjem iz informatike, website-ovi predvidjeni za samostalno uredjivanje).
Kako vidim da ima programera medju nama, koji bi mogli da prilagode website potrebama nase komune, sa ciljem trajnog resenja za isti, spreman sam da ponudim za potrebe jedne takve asocijacije, website sa ukljucenim hostingom 1ºgodine.

Za sve dodatne informacije stojim na raspolaganju.

Pozdrav svima!

Petar Stanic
tlm: 91 995 70 73
Vila Nova de Gaia, Porto

Sveta

to KUD Tuga
Pozdrav Petre,
hvala ti na odgovoru, a posebno na ponudi. Zvuci jako zanimljivo i
rado bih da popricamo o tome, posto ima dosta detalja koji bi nas
zanimali. Iskoristili smo google sites kao najlakse i najbrze resenje,
ali on svakako ima dosta ogranicenja. Naravno, sve to ima smisla ako
sajt zazivi i ako se ljudi ukljuce, bar u neku diskusiju ili nekim
komentarom, da znamo da su tu. Lepo bi bilo i da se upoznamo :) !

On Feb 11, 2:55 pm, Petar Stanic <petar.zora.sta...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 1ºgodine.
>
> Za sve dodatne informacije stojim na raspolaganju.

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Pozdrav svima,

Mislim da stvaranje jednog takvog udruzenja ili organizacije i website naravno treba da budu mesto za socijalno udruzivanje

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Pozdrav opet svima :-)))

Moram opet da kazem da inicijativa za stvaranje jedne takve organizacije je fenomenalna i treba da posluzi ne samo za socijalno udruzivanje nas iz bivse Yu vec kao udruzenje koje ce aktivno da pomaze udruzivanje nasih ljudi, kooperaciju i promociju projekata.
Super je ideja o play listama, vestima iz Yu, izlascima, koncertima,ali isto tako bi mogla da posluzi kao i mesto za organizaciju projekata i dogadjaja. Mogli bih da promovisemo i rad nasih ljudi u portugalu, da stimulisemo naucnu, strucnu i trgovinsku razmenu izmedju Portugala i drzava ex-Yu.
Mislim da se osim socijalnog udruzivanja i zabave, postoji ogroman potencijal za formiranje jedne organizacije koja bih se bavila i promocijom Yu komune u Portugalu.

Sto se imena tice, mislim da bih trebalo da bude nesto u kontekstu Jugoslavije, ako je idaja da se okupe ljudi sa prostora bivse YU.

Pozdrav jos jednom,

5R

Gordana Mrcarica

to kud-...@googlegroups.com
Caos svima,

Sveto i Naco ideja vam je fantasticna, svakako sam za to da se "konektujemo" nekako svi mi iz bivse YU..ja sam na zalost malo dalje od vas (na Madeiri), ovde skoro ni nema nasih ljudi, znam dvoje, troje ali to su ono "run away" kombinacija. Iako nisam strucnjak za informatiku ili programer etc., stojim vam svakako na raspolaganju za sta god vam bude zatrebalo!
Veliki pozdrav,
Gordana

Natasa Pavlovic

to kud-...@googlegroups.com
Super Goco,

drago nam je da ti se svidja. Nista ne brini sto si daleko. Ti ces biti nas glavni predstavnik i reporter za Madeiru ;)

Veliki pozdrav!

Natasa

Gordana Mrcarica

to kud-...@googlegroups.com
Vazi, nema problema, sta god zatreba, slobodno mi se javite!
Beijinhos

Gordana Mrcarica

to kud-...@googlegroups.com
P.S. Ukoliko neko zeli da otvori firmu u IBC International Business Center of Madeira u Madeira Free Trade Zone, evo link sajta firme u kojoj radim u marketing deparment (Madeira Free Trade Zone ima olaksice poreske, ali skroz legalne jer su odobrene od strane EU, ne radi se o tax haven):

Pozdrav!

Lei

to KUD Tuga
Ola dobri ljudi, odlicna ideja!
Steta sto ranije nisam uspeo da vas nadjem. Vracam se u Beograd
sredinom marta, nisam ovde uspeo da se snadjem (mislim na posao, sve
ostalo je savrseno). Uzivajte.

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
xaxaxaxa...a ja se bas pitao kako da saznam sve u vezi sa madeirom:-)))

Vec mi se dopada ova ideja o site-u!!!

Na koji broj mogu da te zovem Goco?

Pozdrav svima

PS. Ni ja nemam pojma o programiranju

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Ola dobri covece!

Sve najbolje.

Gordana Mrcarica

to kud-...@googlegroups.com
Caos Petre,

sta ti treba u vezi Madeire? Evo kome treba moj broj:927427159 ili me nadjite na facebook, samo pod drugim emailom (gordana_...@hotmail.com).

Pozdrav!
:)

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Voleo bih da znam sta treba za otvaranje firme i sve ostalo:-)))
Moj broj je 919957073...ili me mozete naci na skype-u petarb70.
Pozz

Sveta

to KUD Tuga
vec nekoliko korisnih stvari se desilo i to bas ohrabruje