pozdrav svima

bojan curcic

to kud-...@googlegroups.com
Interesiuje me ima li Srba negde u okolini Viseua.... ja sam tattoo umetnik i radim u jednom tattoo studio u Viseu..tu sam vec par meseci..hvala

Svetislav Momcilovic

to kud-...@googlegroups.com
Pozdrav Bojane,
Ima dosta nasih u Aveiru, to ti je komsiluk. Dodaj se na facebook grupu KUD Tuga, tamo vise ljudi odgovara.
Sveta

emanuela pendjer mendes

to kud-...@googlegroups.com
Zdravo.. Da, mislim da u Viseu nema nikog, ima u okolini kao sto  Sveta kaze, ali zato ima u Cascaisu pored Lisabona Nikola Kosanovic koji se bavio body piercingom u jednom tattoo salonu, mozda moze da ti da neke tips&tricks ili mozda poznaje nekoga.. potrazi ga na fejsu, clan je grupe "Srpski KUD-TUGA" na FB.
poz
ema

Bojana

to kud-...@googlegroups.com
Ja mislim da grupa KUD TUGA na fb nije vise u funkciji......ili joj se samo ja ne dopadam..... Poslala sam zahtev pre skoro 3 nedelje i nista se ne dogadja:/

Svetislav Momcilovic

to kud-...@googlegroups.com
Cao Bojana,
dodao sam te u grupu. Poslala si ustvari friend request na nalog koji sam otvorio za prvu pomoc. Sve u svemu, reseno. Dobrodosla!
Sveta