Ima li koga u Portu?

Milica

to kud-...@googlegroups.com

pronašla sam forum KUD Tuga preko foruma B92. Imam par pitanja o životu u Portugalu...Bila sam u Portu u decembru i dolazim opet 18. marta...U nekoj bližoj budućnosti bih možda razmišljala o tome da probam da pronađem neki posao i bar neko vreme provedem konstantno u Portu. Bila bih Vam veoma zahvalana ako biste mogli da me posavetujete ili na bilo koji način uputite kako bih manje lutala kad su administrativne stvari u pitanju ( kako ostati u zemlji duže od tri meseca, da li imam pravo da radim, itd.) kao i opcije za nalaženje posla, takođe... Inače što se tiče poznavanja jezika, engleski govorim odlično, portugalski ne govorim, ali učim.... Govorim ruski i služim se španskim.... Po zanimanju sam socijalna radnica, s tim sto imam tri ispita i diplomski do kraja studija.... Inače već 3 godine radim za internacionalnu humanitarnu organizaciju Lekari Sveta- Francuska, u oblasti psiho-socijalne podrške heroinskim zavisnicima na metadonskoj terapiji održavanja.

Kao što rekoh biću u Portu od 18. marta, desetak dana a doći ću ponovo i u aprilu ako me ne spreči najavljeni štrajk na aerodromima u Španiji... pošto letim preko Barselone, to je najeftinija opcija koju sam uspela da pronađem...

U svakom slučaju vam hvala za sve informacije koje uspete da mi javite!

Ako je neko za kafu, krajem marta, ja sam za J

Milica

Bobi

to kud-...@googlegroups.com
Milice ako si za kaficu,ja sam za,,ja sam u Bragi,nije daleko od Porta,ja vec zivim  tu oko 2god.
javi se
pozz

Adam V

to kud-...@googlegroups.com, Milica

2011/3/10 Milica <dobri...@gmail.com>

--
Tango School Pasiontango
http://www.pasiontango.net/

Adam V

to kud-...@googlegroups.com, Bobi

2011/3/12 Bobi <bobana...@gmail.com>

Milice ako si za kaficu,ja sam za,,ja sam u Bragi,nije daleko od Porta,ja vec zivim  tu oko 2god.
javi se
pozz

Petar Stanic

to kud-...@googlegroups.com
Ej milice...ja sam u Portu, ali sam porpilicno zauzet...naravno ne toliko da nemogu da popijem poneku kaficu ;-))

Zovi me kad dodjes, moj broj je 91 995 70 73

Pozz,

Gordana Marjanovic

to kud-...@googlegroups.com
Ćao Milice,

Ja ću takođe u aprilu, maju biti u Portu. Što se letova tiče, za odlazak postoji možda još jeftinija varijanta iz BG-a Wizzair-om do Memmingena, a posle Ryanair-om do Porta. Povratak je Spanair-om preko Barselone ili Madrida.

Kada ćeš tačno biti u Portu? Javi se ovde ili preko FB, pa se možemo videti. Naravno, zvaćemo i Petra. :)

Veliki pozdrav,
Goca

Milica Bogdanov

to kud-...@googlegroups.com
Ćao Gordana!

20. aprila sam opet u Portu do 2 maja. Posle ceo jun i juli....
hvala na info za let preko Memmingena, s obzirom na promo koji ima Wizz air let od Bgd-a do Porta je dosta jeftiniji neko preko Barselone, kako inače idem... u junu ću probati tako... :) hvala puno!

nemam profil na Fb-u :)
kad stignem u Porto, poslacu Vam moj portugalski broj, da možemo lakše da razmenimo porukice i da se dogovorimo za kaficu!

vidimo se uskoro!
želim vam lep i sunčan dan!
Milica

to kud-...@googlegroups.com
Dragi drugari,

Ja nesto ozbiljno razmisljam o tome da odem u EU a Portugal mi se svidja i oprobala bih se tu...Sta znam da radim? e sad je to komplikovano i svasta i nista posebno...predajem engleski jezik vec gooodinama u svojoj privatnoj skoli i aktivna sam u humanitarnom radu u jednoj organizaciji...ali smatram da bih vec shvatila sta bih radila tek kada odem u jedan uredjen sistem i vidim sta se sve moze raditi...Naravno nemam nikoga nigde ali bih ponela neki novac za neko vreme dok mi se ne razjasni po nesto...Kazite mi kako ke najlakse da se dodje i sta Srbi obicno tu mogu da rade bar sezonski...
veliki pozdrav za sve koji odgovore..pa dobro ajde i za one koji ne odgovore

Natasa Pavlovic

to kud-...@googlegroups.com
Cao Snezana,

najbolje je da se javis na facebook grupu, popularnog naziva Srpski KUD-Tuga, gde aktivno diskutujemo svu aktuelno sr-pt problematiku. Evo ti link http://www.facebook.com/groups/sr.kud.pt/ pa posalji request da te ukljucimo ako je vec nisi i sama pronasla.

Veliki pozdrav,

Natasa