Radna dozvola

Korana Lajter

to KUD Tuga
Dobar dan,
moje ime je Korana i ja bi trebalo uskoro da apliciram za vizu za Portugal, konkretnije da mogu da radim u Portu. Posto vidim po starim naslovima da ima Vas koji ste uveliko tamo, da li bi neko od Vas divnih ljudi mogao neku potpuniju informaciju da mi da o tome koje dokumente treba da skupljam za vizu, kao i na koji nacin mogu da dobijem radnu dozvolu. Razumem da je to nesto sto poslodavac treba da uradi, ali mene su zamolili ako mogu da saznam, pa ako neko zna, koji dokumenti su poslodavcima potrebni za to, da li je moguce to online da se odradi, koliko kosta dobijanje radne dozvole i za koje vreme je to moguce da se uradi. Naravno, svaka informacija bi mi bila dragocena.

Srdacno,

Goran Toprek

to KUD Tuga
Ja sam pre dva dana saznao da je moj poslodavac dobio i poslednji papir koji mi je potreban da predam zahtev za vizu.

U poslednjem emailu koji sam dobio od portugalske ambasade iz beograda je bilo ovo:

- potreban ti je ugovor sa poslodavcem (moze i ugovor obecanja o zaposlenju) u kom mora da pise kolika plata, tvoje obaveze prema poswlodavcu i njegove obaveze prema tebi...
- potvrda od njihovog biroa zaposljavanja da poslodavac moze tebe da zaposli na to radno mesto (naime, da ne bi oduzimala radno mesto nekom portugalcu ili nekome iz evropske unije, moje radno mesto je bilo mesec dana ponudjeno na njihovom sajtu da bi svi iz evropske unije imali prednost u odnosu na mene, jer nisam drzavljanin evropske unije. to je ovaj polednji papri koji sam dobio)
- slike, pasos i potvrde da nisi osudjivana ili u krivichnom procesu...

to je otprilike to.
Ako zelis detaljno uputstvo, napisi email portugalskoj ambasadi u BG_u i poslace ti to u emailu, veoma su azurni u odgovorima.