ucenje jezika

Bojana

to kud-...@googlegroups.com
Kako planiram da se u bliskoj buducnosti preselim u Portugaliju volela bi da naucim jezik koliko je god moguce u tom nekom kracem roku od pola godine npr...... Pocinjem on-line kurs ali bi isto volela ako bi iko imao da mi preporuci neku tv seriju portugalsku (ne Brazilsku) koja bi mi pomogla u tome da mi jezik lakse udje u usi (sto bi se kod nas u narodu reklo:))....ili ako zelite da podelite samnom iskustva sta je vama pomoglo u ucenju jezika zaista bi cenila:).....

Svetislav Momcilovic

to kud-...@googlegroups.com, Svetislav Momcilovic
Predlazem da ovaj tekst stavis na fb gupu. Ima vecu vidljivost :)

Bojana Dobricinac

to kud-...@googlegroups.com
Receno-ucinjeno:) Hvala puno:)