Radna dozvola

Jelena Popovic

to kud-...@googlegroups.com
ehej!

da li mozda neko od vas vec radi u portugalskoj firmi? da li se secate sta vam je bilo potrebno od dokumenata mozda i kako ste sve to regulisali?
trebalo je da pocnem da radim od prvog aprila ali posto ne mogu ni broj socijalnog osiguranja da dobijem do tada, firma je odlucila da saceka dok ne predam sve u SEF-u. za broj socijalnog su mi rekli da ce mi poslati za 2-3 nedelje tako da to jos uvek cekam. danas sam zakazala predaju dokumenata u SEF-u ali je najranije moguce tek 10. Maj tako da su mi rekli da pokusavam svakodnevno jer cesto ljudi otkazuju, pa ako mi je hitno mozda zakazem i za nesto ranije. Ja vec imam "título de residência" ali kao praktikant posto sam na praksi u Lisabonu vec 11 meseci i taj dokument mi ne dozvoljava profesionalni rad. Dakle, potrebno je "samo" da promenim naslov mog divnog ID-a.
ako neko ima biloooooooo kakvu ideju sta bi moglo da mi pomogne i kako ovo da zavrsim sto pre moguce, bila bih jaaaaako zahvalna.

veliki pozdrav,
Jelena

Korana Lajter

to KUD Tuga
Zdravo Jelena, moje ime je Korana, vidim da si ovo jako davno napisala, ali ja sam sada u situaciji da treba da pocnem da radim tamo, pa me zanima konkretno koje informacije mozes da mi das o dobijanju vize za zivot i rad u portugalu, kao i dobijanje radne vize.

Hvala puno