0 views
Skip to first unread message

Atakan Bağış

unread,
Jan 6, 2012, 10:10:32 AM1/6/12
to kucukcekmeceli-yurtseverler, toplumunsehir...@googlegroups.com
Hiç utanmıyorlar, hata ediyorlar
““OdaTv davası”, soruşturma aşamasından bu yana adalet adına yüz kızartıcı pek çok yönüyle gündeme
geldi. Gazeteciler, 10 aylık tutukluluklarından sonra ilk savunmalarını yapabildiler. Günler süren savunmaları
okuyan-dinleyen herkes, bu davada ve sanıklar hakkındaki tutukluluk kararlarında hukuk adına bir skandal
olduğunda ortaklaştı. Mahkeme heyeti hariç!
Mahkeme sanıkların tutukluluklarının devamına karar verip, duruşmayı ileri bir tarihe erteledi. Dahası da
oldu: Mahkeme tahliyelerin reddine karar verdiğini saat tam 21.48’de açıkladı.
Samanyolu Haber adlı TV kanalı mahkeme kararını 21.27’de duyurmuştu bile!
Mahkemenin kararını yargılananlardan, avukatlardan, mübaşir ve kâtiplerden önce kimliği belli bir haber
kanalı öğreniyor ve duyuruyor.
“Acaba haberi onlara kim sızdırıyor” diye sorarsak, saflık ederiz. “Kararı gerçekte kim veriyor?” diye
sormamız lazım...
AKP Türkiye’sinde birileri köpeksiz köyde değneksiz gezme rahatlığına kavuştuklarını düşünüyor belli ki.
Çok yanlış düşünüyorlar.

--
Atakan Bağış
tkpninsesi_2012_01_06.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages