跳至第一个未读帖子

Županija Krvomeđe

未读,
2013年12月22日 12:49:402013/12/22
收件人 krvo...@googlegroups.com
Pozdrav svima!

Ovo su datumi Rajskih Vrhova u 2014.:

Rajski Vrhovi XX: 27.-29. lipnja 2014.
Rajski Vrhovi XXI: 15.-17. kolovoza 2014.

Još su uvijek moguće promjene datuma. Organizatori zadržavaju pravo odgode ili otkazivanja događaja zbog lošeg vremena.

Ukoliko se postigne dogovor da se Crolarp 3 održi u Budinjaku na termin u kojem su se održavala prethodna 2 Crolarpa (prvi vikend iza 15.7.) onda je raspored sljedeći:

Crolarp 3: 17.-20. srpnja 2014.
Rajski Vrhovi XX: 15.-17. kolovoza 2014.

Budući da su vlasnizi terena na Budinjaku nabavili stado od 50ak ovaca, doći će do određenih promjena vezanih za sam teren. Većina ostaje po starome, samo će se ograditi dio trerena na kojem se igralo do sada i on neće biti za igru. Lokacija gdje je bio grad će biti u igri i dalje. Prostor na kojem se neće moći igrati je onaj gdje je bio barbarski i kasnije moranitski kamp. Tamo će kako stvari sada stoje biti ovce. U zamjenu za todobili smo drugi dio posjeda na kojem se do sada nije igralo. Tu su fotografije.

http://www.filedropper.com/umberak22122013

Zanemarite one gdje je grkokatolička crkvica u Pribiću. Tamo dakako ne igramo. Nije mi se dao uploadati još jedan file bez tih slika.

Uglavnom, teren će biti veći i raznovrsniji no ikad, a cijena iznajmljivanja ostaje ista.
回复全部
回复作者
转发
0 个新帖子