Amtgard 8.0

Ivan Zalac

to krvo...@googlegroups.com
Danas je izašla finalna verzija na engleskome: http://static.amtgard.com/documents/amtgard-rules-of-play-8.0.pdf

Županija Krvomeđe

to krvo...@googlegroups.com
Izvrsno! LP! Ivo

Dana 2. rujna 2014. u 09:56 Ivan Zalac <iza...@gmail.com> je napisao/la:
Danas je izašla finalna verzija na engleskome: http://static.amtgard.com/documents/amtgard-rules-of-play-8.0.pdf

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Krvomeđe" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu krvomedje+...@googlegroups.com.
Da biste objavljivali postove u ovoj grupi, pošaljite e-poruku na adresu krvo...@googlegroups.com.
Posjetite ovu grupu na web-lokaciji http://groups.google.com/group/krvomedje.
Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

Melindor

to krvo...@googlegroups.com
Stvarno je super. Obozavam to sto svi spellovi daju kombinacije istih conditiona tak da ne treba naucit svaki spell u knjizi da bi igrao npr. fajtera. Ima par ofenzivnih spellova koji imaju neki zasebni opis, a neki su vrlo meta (npr. archerov ability za skupljanje strelica), al to nis ne smeta, sve je to ogroman napredak od onog kaosa u sedmici.

iza...@gmail.com

to krvo...@googlegroups.com
Lagano ga prevodim već neko vrijeme, bio sam došao do pola ali kako sam išao sporo X puta sam sve revidirao jer bi došla neka nova podverzija, ovo što je trenutno napisano nalazi se ovdje:

Zamolio sam Amere za layout, pa kad BLBOD odobri moći ćemo isproducirati i lijepu HR verziju.

Do tada, primam sve sugestije, prijedloge za prijevod itd.

[...]

Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "Krvomeđe" kao jednu od Google Grupa.

Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu krvo...@googlegroups.com.
Posjetite tu grupu na adresi http://groups.google.com/group/krvomedje.
Dodatne opcije potražite na adresi https://groups.google.com/d/optout.