Jeftini materijali u Konzumu

Ivan Zalac

to krvo...@googlegroups.com
Pozdrav svima! Danas sam u Konzumu u Sesvetama ugledao spužvu na akciji. Karimat (onaj loš i jeftin) je po 19,99 - a to je cijena po kojoj ga se danas teško nađe. Iako preporučam bolju spužvu - npr. one karimate u cjenovnoj kategoriji 50-80 kn jer su trajniji i deblji - no većina ljudi i dalje koristi taj karimat, pa ako vas zanima za izradu ili za spavanje na njemu ovaj vikend na Rajskima pogledajte.

Ako bi netko htio raditi ultralaka oružja, pronašao sam tamo i funnoodle sa rupom za 14,99 (što je kod nas do sad bila nemoguća misija): https://lh5.googleusercontent.com/-5XU6EqgEq4o/UdHYaTZaVmI/AAAAAAAADxY/zsjdt0E-TYk/s360-c/photo.jpg
Ona moja 2 short sworda su napravljena od toga i dosta se dobro drže a imaju već skoro 2 godine (funnoodle inače nije toliko trajan kao karimat, ali okruglo oružje se da napraviti vrlo brzo i ispadne jako lagano)