Amtgard 8.0

Ivan Zalac

to krvo...@googlegroups.com
Možda ste znali, možda niste no Amtgard 8.0 je u izradi već duže vrijeme. Mnogi od vas se sjećaju kada se sa Amtgarda 6.0 prelazilo na 7.0 - ovo je daleko veće. Promjene u 8.0 su drastične.

Kompletna pravila i sve klase su dizajnirane ispočetka. Mnoge problematične sposobnosti su izbačene, i ubačeno je mnogo novih. Ideja 8.0 je da bude moderan, standardiziran i balansiran sustav koji će uz to biti i fleksibilniji, zabavniji za igru i jednostavniji i za objasniti i za suditi. Playtestovi su do sad većinom pokazali da to i je tako.

Prve informacije su se pojavile prije oko godinu dana, i u tih godinu dana razvojni tim je razvio jezgru za pravila koja je sada već postala stabilna - trenutno dostupna verzija 8.0 nije završna i ona koja će u konačnici i biti, no potvrđeno je da će biti nešto blisko. 8.0 će postati legalan i obvezujuć za sve Amtgard skupine tek 2014. Ovo nam zapravo daje puno vremena da ga svi proučimo i isprobamo.

Trenutna verzija 8.0 je "Milestone 5". Može se naći ovdje:

i V8 FAQ:

Ovo se trenutno vrlo brzo mijenja obzirom da je još u razvojnoj fazi - nova revizija će izaći za oko mjesec dana. Baciti ću se na prijevod tih pravila, ako stignem možda još ove godine održimo koje V8 Krvomeđe... V8 ekipa je stvarno OK i otvorena i ozbiljno ih zanimaju mišljenja i feedback drugih ljudi, i spremni su napraviti prilagodbe prije nego što konačna verzija pravila bude proglašena službenom.

iza...@gmail.com

to krvo...@googlegroups.com
Ahoy!
Ako želite pratiti prijevod u nastanku, evo link:
https://docs.google.com/a/crolarper.com/document/d/1ykTVzNzJCuFwGXJpOsZZ-Z2quKK5rwDO3NCOETxLRT4/edit#

To je dokument na kojemu trenutno radim, možda naletite i dok pišem
nešto u njega ;)

Trenutno sam preveo pravila borbe i skoro sve o oklopima (osim
modifikatora). Valja proučiti, jer i tu ima dosta promjena.

Pozdrav!