Re: Daniel von Witt - informacja

1 view

[FDKD] Daniel von Witt

to krolestwo_...@googlegroups.com
Uzytkownik: Daniel von Witt (daniel...@interia.pl)
Temat: Daniel von Witt - informacja
Forum: Forum Główne « Polityka i społeczeństwo
Mozliwe akcje: [Odpowiedz] [Cytuj] [Prywatna wiadomosc] [E-mail]
Ze względów zdrowotnych będę obecny w Królestwie jedynie z doskoku. Tak samo rzecz ma się, jeśli chodzi o kontakt prywatny, o czym niektórzy niestety mogli się przekonać, za co przepraszam. Sprawy w toku wymagające ożywionego kontaktu z Wami muszą odbywać się beze mnie lub zostać odroczone – tak samo jak spotkania. Złożyłem także dymisje z pozostałych piastowanych przeze mnie urzędów centralnych. Do aktywności kojarzonej z moją osobą wrócę prawdopodobnie po upływie kilku miesięcy.

Pozdrawiam :)

(-) Daniel markiz von Witt
This message was sent by newpost2mail beta 20 for phpBB3.
Visit http://henmedia.de for updates and documentation.

If you find this MOD useful, you can support this project using PayPal.
To make a donation click here: donate USD / donate EUR - thank you :-)