Odp: RE: [dreamland:6353] Taki maly tescik LDKD :)

Fabiola S

to krolestwo_...@googlegroups.com

Ja czytam J.

I ja! I ja! Stedzie, ja nigdy nie przestałam tęsknić za LDKD. To były najlepsze czasy - czytanie tych wszystkich maili, gubienie wątków, ożywione dyskusje... ehhh, strasznie mi tego brakuje :)

Pozdrawiam,

Fabiola

Sted Asketil

to Królestwo Dreamlandu

Fabiola, Albon...

Milo was tu "widziec", choc zdaje sobie sprawe ze to juz raczej nie wroci... :(

Ale dobrze ze jest - kto wie moze  (tfu, tfu...) dosiegnie nasze forum awaria i tu bedziemy mogil sie schronic :)

Pozdrawiam,

Sted Asketil

Jacques de Brolle

Użytkownik "Fabiola S" <fabi...@wp.pl> napisał(a):

> To były najlepsze czasy - czytanie tych wszystkich maili, gubienie wątków, ożywione dyskusje... ehhh, strasznie mi tego brakuje :)

I ten zapach pysznego wiejskiego chlebka!

(-) Jacques de Brolle

Łukasz Wakowski

W dniu 2014-08-12 o 16:10, Fabiola S pisze:

> *[...]*
>
> [...] ehhh, strasznie mi tego brakuje :)

;- )

--
Łukasz Wakowski

---