Odp: Odp: RE: [dreamland:6356] Taki maly tescik LDKD :)

Fabiola S

to krolestwo_dreamlandu

> I ten zapach pysznego wiejskiego chlebka!

Pf! A żebyś wiedział!

> (-) Jacques de Brolle

Fabiola

Sted Asketil

to Królestwo Dreamlandu
Lukasz - duchy zmartwychwstaja w tym roku wczesniej? :D

Jacques - witaj stary druhu  - zagladnij czasem na IRC-a :)

Fabiola, spokojnie - w duchu mysla podobnie :P

Sted

Otrzymałeś/-aś tę wiadomość, ponieważ jesteś zapisany/-a do grupy
"Królestwo Dreamlandu" w serwisie Grupy dyskusyjne.

Aby publikować na tej grupie, wyślij wiadomość e-mail na adres
krolestwo_...@googlegroups.com

Więcej opcji na stronie grupy
http://groups.google.com/group/krolestwo_dreamlandu?hl=pl?hl=pl

Zapraszamy również na forum dyskusyjne Królestwa Dreamlandu:
http://forum.dreamland.net.pl

---
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Królestwo Dreamlandu".

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na krolestwo_dreaml...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout

Łukasz Wakowski

to krolestwo_...@googlegroups.com
W dniu 2014-08-12 o 21:32, Sted Asketil pisze:
> Lukasz - duchy zmartwychwstaja w tym roku wczesniej? :D

Ze snu wybudził mnie w zeszłym tygodniu namiestnik, który postanowił
pozbyć się mnie z Królestwa wbijając kołek w moją głowę ;- )

Na swoje usprawiedliwienie dodam, że przesiedziałem kilka godzin na IRCu
aby dostać kontakt do Namiestnika - ciężko było ;-).

Łukasz Wakowski
P.S. Zauważyliście, że na LDKD nie docierają e-maile z forum (a fuj)? : >

---