Re: Re: [dreamland:6372] Taki maly tescik LDKD :)

Vilgefortz

to krolestwo_...@googlegroups.com, sted.a...@gmail.com

Witam!

Czy ktoś z Szanownych Waszmości jest w stanie przywrócic moje konto?
Ufam, że na tej starej grupie mogą być takie osoby.

Wygląda na to, że po kilkunastu latach zostało ono usunięte (w tym miesiącu). Tym razem zapomniałem odnowić swój urlop...

Mój NIM 610936

Byłbym wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam serdecznie,
Nud hrabia vel Vilgefortz

Sted Asketil

to Vilgefortz, krolestwo_...@googlegroups.com

[...]

Witam - milo ponownie uslyszec uslyszec :)

Gdzie zostalo zablokowane konto? W systemie na stronie dreamland.net.pl? Jezeli tak to w chwili obecnej tylko JKM jest wladny to zrobic - marcin.m...@gmail.com . Najlepiej bylo by napisac maila z prosba o przywrocenie konta.

Pozdrawiam serdecznie :)

Sted