Re: !! PILNE !!

1 view

[FDKD] Krystyna

to krolestwo_...@googlegroups.com
Uzytkownik: Krystyna (krystyna.zak...@o2.pl)
Temat: !! PILNE !!
Forum: Forum Główne « Kawiarnia "Pod Czerwonym Orłem"
Mozliwe akcje: [Odpowiedz] [Cytuj] [Prywatna wiadomosc] [E-mail]
Czuj!

Mamy już prawie wtorek, czy jakieś smaczki na temat zjazdu uda mi się wyciągnąć? :)
Dumna obywatelka Unii
This message was sent by newpost2mail beta 20 for phpBB3.
Visit http://henmedia.de for updates and documentation.

If you find this MOD useful, you can support this project using PayPal.
To make a donation click here: donate USD / donate EUR - thank you :-)

[FDKD] Marcin I Mikołaj

to krolestwo_...@googlegroups.com
Witam serdecznie,

Zdjęć oczywiście nie będzie :) Tym razem jednak z naszej winy, u schyłku spotkania razem z JHW Fabiolą stwierdziliśmy, że nikt mimo zaplecza technicznego nie zrobił zdjęć :)

Spotkanie odbyło się już tradycyjnie w dwóch lokalach - chyba nie potrafimy wysiedzieć w jednym miejscu. Pierwsza część odbyła się we wspomnianym klubie, choć w zasadzie jeszcze wcześniej we trójkę z Fabiolą i Dinem oczekiwaliśmy z flagą pod barbakanem na zabłąkane dusze :) Następnie przenieśliśmy się na drugą stronę rynku.

Z "duchów" zaszczycili nas swoją obecnością Alchien ax. de Archien, kpt. Gabriel wicehrabia Grandin oraz Marcus markiz Estreicher (ponownie). Spotkanie odbyło się jak zawsze w miłej atmosferze :) Rozmowy trwały w głównej mierze w grupach osób, które dawno się nie widziały, miały parę spraw do omówienia. Pierwsze lody i trudne początki przełamała słodka niespodzianka Fabioli - ciasto, a nawet dwa :) Oczywiście padło pytanie o reformę, o której rozmawiałem przede wszystkim z kpt. Grandinem.

Opuściłem spotkanie około godziny 0:30, niestety już dłużej, z uwagi na wcześniejsze problemy po zatruciu nie mogłem pozostać. Kolejny raz zaliczam spotkanie do udanych.

Chyba to tyle :)

(-) Marcin Mikołaj, R.

[FDKD] Marcus Estreicher

to krolestwo_...@googlegroups.com
Chciałbym sprostować - wypraszam sobie ducha i markiza.

A z innej beczki: Króla otruli i żadne służby się tym nie interesują? Co za czasy.

[FDKD] Albon

to krolestwo_...@googlegroups.com
Uzytkownik: Albon (al...@poczta.onet.pl)
witam

a Wy myslicie ze dlaczego mnie nie bylo? lapalem zamachowcow .. w ostatniej chwili udalo sie rozcienczyc trucizne ...ufff bylo blisko no ale sie udalo :)

Pozdrawiam Tolsen
Audiatur Et Altera Pars
http://alzkra.blogspot.com/

[FDKD] Marcus Estreicher

to krolestwo_...@googlegroups.com
Przeczuwam tu materiał na dobrą historię szpiegowską: "James Albond - W Tajnej Służbie Jego Królewskiej Mości" :)

[FDKD] Fabiola de Willibald

to krolestwo_...@googlegroups.com
Musimy wprowadzić przycisk "Lubię to" na forum. Marcusie, jak zawsze niezawodny dowcip :P

Zjazd faktycznie był kolejnym udanym spotkaniem Dreamlandczyków, niestety dało znać o sobie zmęczenie materiału. Przynajmniej w moim przypadku, bo zasypiałam na stole od godziny 22 :D

Następnym razem obowiązkowo zaczynamy od zdjęć, a nie od placków, bo potem wychodzą takie szczegóły koło pierwszej w nocy, kiedy połowy przybyłych już nie ma, że w sumie wypadałoby zrobić grupowe zdjęcie :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za fajny wieczór,
Fabiola

[FDKD] Tomasz Barney

to krolestwo_...@googlegroups.com
Może następnym razem... ;-)