>> IRC <<

[FDKD] Sted Asketil

to krolestwo_...@googlegroups.com
Uzytkownik: Sted Asketil (sted.a...@gmail.com)
Temat: >> IRC <<
Forum: Forum Główne « Kawiarnia "Pod Czerwonym Orłem"
Mozliwe akcje: [Odpowiedz] [Cytuj] [Prywatna wiadomosc] [E-mail]
Dzisiaj i jutro mam wolne wiec zapraszam na IRC-a - powinienem byc dostepny prawie caly czas. Gdybym sie nie odzywal, prosze napisac cos na kanale by alarm przywolal mnie do komputera :)

Link do bramki via www - http://irc.ty-i.net/bramka.php lub ze strony glownej KD - http://dreamland.net.pl/index.php?id=czat&pan=1.

Dane dla klienta IRC:
- kanał: #5prowincji
- serwer: irc.pirc.pl
- port: 6667

Zapraszam :)
(-) Sted diuk Asketil
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
This message was sent by newpost2mail beta 20 for phpBB3.
Visit http://henmedia.de for updates and documentation.

If you find this MOD useful, you can support this project using PayPal.
To make a donation click here: donate USD / donate EUR - thank you :-)